Kundservicemedarbetare till Lund

Kundservicemedarbetare till Lund

Arbetsbeskrivning

Är bra service något som är viktigt för dig? Tycker du om att arbeta med varierade uppgifter och ha telefon samt mail som främsta verktyg? Då finns här nedan tjänsten för dig.

Vi söker nu dig som är som är kommunikativ på svenska samt har ett stort intresse för kundservice, merförsäljning och administration. I denna tjänst erbjuds du frihet under ansvar, bra arbetsvillkor och glädjen att få arbeta med flera spännande och utvecklande varumärken. I den här rollen behöver du inte kunna fler språk än svenska och du behöver behärska svenskan i både tal och skrift.
Tjänstens kontor är i Lund där man även får en utbildning på ca 4 veckor på plats. Efter utbildningen finns möjlighet att arbeta delvis på distans.


Arbetsbeskrivning
I den här rollen tar man plats i teamet inom bolagets kundserviceavdelning där arbetet varierande. Du kommer arbeta med kundrelaterade ärenden där uppdragen kan skifta eller utföras parallellt, alltid med telefon och mejl som redskap. Du kommer främst att arbeta med inkommande telefoni och hantera ärendena som kommer in. Du blir en del av ett team antingen fysiskt eller på distans där det oavsett avstånd alltid finns kollegor till hands för frågor, gemenskap och stöd i ditt dagliga arbete. Du blir en del av ett team där det alltid är nära till skratt samtidigt som professionalism och utveckling genomsyrar hela organisationen. I detta företag är service och försäljning en naturlig del av det dagliga arbetet och en förutsättning för att kunna leverera en bra kundupplevelse. Så även om man arbetar hemifrån är man aldrig ensam, det finns alltid minst en kollega att få stöttning ifrån. 

Arbetsuppgifter
Du fokuserar på kunden i stora som små ärenden och är van vid att vara professionell i ditt kundbemötande. Vi uppskattar när du förstår vikten av noggrannhet och struktur då det är viktigt att utföra sina dagliga uppgifter på ett korrekt sätt ur flera perspektiv. 
Exempel på dina arbetsuppgifter:
identifiera och lösa kundens frågeställning
bearbeta och uppdatera kundregister
hantera reklamationer, fakturor, order etc
underhålla prislistor
arbeta proaktivt med merförsäljning

Bakgrund
Vi söker dig som fyllt 18 år och är noggrann, lösningsorienterad och uppskattar självständigt arbete. Du har en hög arbetsmoral, har ett flexibelt förhållningssätt och kan naturligt skifta fokus mellan olika arbetsuppgifter. Erfarenhet av service och/eller försäljning sedan tidigare är inget krav men är meriterande. Du ska ha bra kommunikativa färdigheter och uttrycker dig väl i både tal och skrift. Vi kräver även att du har datorvana och har lätt att lära dig nya system. Vi söker dig som vill utvecklas inom denna tjänst och ser utmaningen i att leverera en god service till kunderna i alla lägen. 
 
Erbjudande
En utbildning i arbetet startar så snart rekryteringsprocessen är klar. Du kommer bli anställd av Barona med tillkommande förmåner via kollektivavtal. Tjänsten är en heltidstjänst och tillträds omgående. Uppdraget löper initialt om 6 månader med chans till förläning, målsättningen är att tjänsten övergår till en tillsvidareanställning hos kunden.

Mer information om företaget ges vid intervjun. Vi kommer påbörja intervjuer under v. 33. Tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag, skicka därför gärna in din ansökan redan nu!

Observera att vi inte tar emot ansökningar via mail, men för frågor gällande tjänsten, vänligen kontakta Elin Nilsson, elin.nilsson@barona.se

Välkommen med din ansökan redan idag!

Om Barona
Barona är en internationell koncern med kontor i 10 länder. I Sverige har vi kontor i Stockholm, Göteborg, Malmö, Falun och Strömsund och levererar lösningar inom kompetensförsörjning över hela landet. Vi erbjuder våra kunder ett visionärt och framtidsanpassat partnerskap och våra medarbetare spännande möjligheter i alla skeden av karriären. Ända sedan starten i Finland 1999, bygger vår framgång på att hela vår organisation är kundorienterad och utmanar traditionellt tänkande när det gäller tjänsteutbud och affärsutveckling. Genom vårt fokus på innovation och digitalisering kan vi ständigt ligga i framkant när det gäller modern rekrytering.
Läs mer på  http://barona.se/om-oss/

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Barona
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 31 juli 2022
  • Ansök senast: 30 augusti 2022

Liknande jobb


Extrajobb på Kundservice

Extrajobb på Kundservice

22 november 2024

Kundservicemedarbetare

Kundservicemedarbetare

22 november 2024

22 november 2024