Kundservicemedarbetare till Majorel - SAS

Arbetsbeskrivning

Vill du vara ansiktet utåt för Skandinaviens största flygbolag? I så fall har du hittat helt rätt.
Vad innebär jobbet?
Som kundservicemedarbetare representerar du Skandinaviens största flygbolag. Du kommer hantera inkommande samtal /chat /mail från resenärer där du besvarar och hjälper dem med deras frågor runt bokningar, resor och tilläggstjänster. Du är uppmärksam för resenärens behov och försöker alltid ge den bästa kundupplevelsen.

Du kommer att utföra arbetet hemifrån och i samband med anställning kommer din utbildning att hållas över videolänk av en av våra duktiga utbildare.
Om jobbet
Majorel är ett Globalt företag med 63.000 + anställda och verkar i en mångkulturell, mångsidig miljö. Majorel finns representerade i 31 länder. För mer information om Majorel, vänligen besök majorel.com.

Som kundservicemedarbetare hos Majorel kommer du att jobba med kundservice över mail, chatt och inkommande samtal där fokus ligger på hög service och kundnöjdhet.
Dina arbetsuppgifter
Arbetet handlar om att, utifrån respektive kund, hitta den mest lämpliga lösningen utefter företagets situation och behov. Det kan vara kundservice via inkommande samtal, e-post och chatt. Du kommer att arbeta hemifrån och du kommer att få arbetsutrustning i form av dator, skärm och headset för att kunna utföra arbetet på bästa sätt.

För att lyckas i arbetet kommer du att få en internutbildning som start samt engagerade och duktiga kollegor och mentorer som stöttar. Första utbildningen som avser 4 veckor är i början på November.
Din profil
Trivs du med att ge service i världsklass och vill göra skillnad genom god service ska definitivt söka detta jobb. Du kan vara i starten av arbetslivet och en fördel är om du jobbat med serviceyrke dvs där du interagerat med andra personer. Har du arbetslivserfarenhet av kundservice är det meriterande.

Som person är du serviceminded, trygg och noggrann. Ett krav för att söka tjänsten är att du har svenska som modersmål med goda kunskaper i engelska då utbildningsmaterial är på engelska.
Om du kan prata eller förstå danska, norska, finska i tillägg till engelska kan du också vara intressant för detta jobb. 
Vad behövs för att lyckas i tjänsten?
Arbetsverktygen kommer vara telefon och dator så det är ett krav att du hanterar dessa utan problem och kan styrka detta genom tidigare arbetslivserfarenheter, då du sitter hemma förutsätter det att du har ett fungerande nätverk. Du ska kunna kommunicera obehindrat i tal och skrift på svenska och engelska samt ha förståelse för norska.

Dina personliga egenskaper kommer att väga tungt till detta uppdrag. Som person har du viljan att leverera service med resenären i fokus!

Vad kan Majorel erbjuda dig?
Personliga och professionella utvecklingsmöjligheter
4 veckors grundutbildning inför tjänsten, på betald arbetstid
Fast månadslön

Anställningsomfattning
Heltid
Anställningsform
Anställd av OnePartnerGroup Örnsköldsvik.
Arbetstid och lön
Dina arbetstider varierar i ett rullande schema mellan 7-18 vardagar. Under utbildning samt två veckor efter är dina arbetstider 8 – 16:45. 
Övrig information
Du skickar in din ansökan i form av CV och personligt brev via onepartnergroup.se.  Ansökningarna behandlas löpande och tillsätts så snart rätt person hittats. Observera att vi inte tar mot ansökan via mail. Vid frågor om tjänsten kontakta OnePartnerGroup Örnsköldsvik Ann Nordgren 0660-609 604. Vid frågor om Majorel kontakta Karina Hedin, Service Delivery Manager Nordic Country, 070-249 78 15. Observera att vi inte behandlar ansökningshandlingar via mail. 

Välkommen med din ansökan!
Om OnePartnerGroup
Vi på OnePartnerGroup jobbar med rekrytering och bemanning utifrån vår största drivkraft – att se dig lyckas och nå dina mål på både kort- och långsikt. Därför kan du lita på att vi gör vårt bästa för att hitta ett jobb som ska passa dig, oavsett om det gäller en tjänst som anställd hos oss eller rekrytering till någon av våra kunder. Med en lokal förankring på ett 40-tal orter, från Malmö i söder till Kalix i norr, finns vi nära dig. Utifrån ett brett kontaktnät och med en god lokalkännedom erbjuder vi ett stort utbud av lediga tjänster som kan passa dig, inom flera branscher.

Välkommen till Sveriges lokalaste rekryterings- och bemanningsföretag du också!

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Majorel Netherlands
  • 5 platser
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 12 oktober 2022
  • Ansök senast: 10 november 2022

Liknande jobb


5 november 2024

Customer Experience Coordinator

Customer Experience Coordinator

4 oktober 2024