Kundservicemedarbetare till Markslöjd

Kundservicemedarbetare till Markslöjd

Arbetsbeskrivning

Nu har du chansen att få arbeta i en serviceliknande roll med såväl kundkontakt som administrativt arbete. Nu söker vi dig som vill ha en roll där du får utlopp för din professionella service hos ett trevligt, engagerat och välkomnande företag med en familjär känsla!

Om vår kund
Markslöjd grundades 1963 i Marks kommun och är ett av Nordeuropas ledande belysningsföretag. Vi började vår verksamhet med svarvade lampfötter i trä och skärmar i textil tillverkade i Mark för den svenska marknaden till att man idag hittar designad och funktionell belysning från oss i hem, inspirerande arbetsplatser och mötesplatser runt om i Europa. Vår mission är att göra världen till en ljusare plats och vi finns för att skapa hem av ljus.

Dina arbetsuppgifter
I rollen som Kundservicemedarbetare hos Markslöjd kommer du att leverera service och besvara ärenden med inriktning mot såväl B2C och B2B. Dina främsta verktyg blir en kombination av telefon, mail och chatt och du kommer att hantera inkommande samtal och frågor av olika karaktär. Dina arbetsuppgifter kommer bland annat innebära:

• Hantera tekniska frågor och ärenden
• Besvara leveransfrågor
• Retur- och reklamationshantering
• Ordermottagning

Du kommer att ingå i ett team om fyra medarbetare på Markslöjds kundcenter och du samverkar med olika avdelningar internt.

Din profil
Är du en god representant som uppskattar att leverera service av högsta kvalitet? Då kan det vara dig vi söker.

Vi söker dig som har erfarenhet av en liknande roll där service och kundkontakt har varit centralt, gärna med inriktning B2C. Vi ser gärna att du har en god telefon- och datavana samt har tidigare erfarenhet av affärssystem. Du kan kommunicera väl i tal och skrift på såväl svenska som engelska. Övriga språk är meriterande.

För att lyckas i rollen tror vi att du är självgående och har förmågan att driva ditt arbete framåt på ett strukturerat sätt. Du har en positiv inställning tillsammans med en lösningsorienterad förmåga. Du uppskattar en roll där du får navigera parallella arbetsuppgifter i ett högt tempo och där du får möjlighet att ta egna beslut. Vidare gillar du att göra det lilla extra för kunden och bidrar gärna till en trevlig och utvecklande arbetsmiljö. Med din sociala kompetens och ditt hjärta för utmärkt service kommer du att trivas i rollen som Kundservicemedarbetare hos Markslöjd.

Vi erbjuder dig en spännande roll med många kontaktytor, där du blir en del av vårt glada och lokala team. Här är vi måna om varandra och arbetar engagerat tillsammans - vill du bli en av oss?

Låter tjänsten intressant?
Välkommen med din ansökan via effektiv.se. Sista dag för ansökan är den 8 mars men intervjuer kommer ske löpande. Vill du veta mer om tjänsten kontakta gärna Marie Wikström 033-430 38 41, marie@effektiv.se alternativt Sanna Johansson 033-430 38 39, sanna@effektiv.se

Om oss
Effektiv är det personliga konsultföretaget inom rekrytering och bemanning. Vi vill att det skall vara enkelt för våra kunder och vår personal att arbeta med och hos oss. Därför är våra ledstjärnor Effektivitet, Driv, Långsiktighet och Framgång - ord som vi lever efter och som är receptet för att överträffa dina förväntningar.

För den här tjänsten förmedlar Effektiv kontakten och du kommer bli anställd direkt hos kundföretaget.

Kontaktpersoner på detta företaget

Sanna Johansson

Corinne Johansson

Therese Brundin
070-964 42 10
Marie Wikström

Lotta Preijde

Lotta Preijde

Anna Rapp

Kristina Halovanic
0732-541481
Annika Wånghed Muskantor
070-586 40 04
Gabriella Helgesson Eilind

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Effektiv Borås
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 24 februari 2020
  • Ansök senast: 1 mars 2020

Besöksadress

Skaraborgsvägen 3B, Borås
None

Postadress

Skaraborgsvägen 3B
Borås, 50630

Liknande jobb


26 november 2024