Kundservicemedarbetare till Nordic Choice Hotels i Norden och Spanien!

Kundservicemedarbetare till Nordic Choice Hotels i Norden och Spanien!

Arbetsbeskrivning

Älskar du att kommunicera, har snabba fingrar och brinner för att få nöjda och återkommande gäster? Då kan du vara den vi söker!
Vi på Voicedesk söker nu flera nya Kundservicemedarbetare till Nordic Choice Hotels.
Du kan välja att antingen arbeta ifrån kundcentret i Oslo, Stockholm eller ifrån Fuengirola i Spanien.
Att jobba med Kundservice hos Nordic Choice Hotels
Vårt mål är att leverera fantastiska gästupplevelser och vi söker dig som delar denna ambition med oss!
Några av dina viktigaste arbetsuppgifter är att:
Bistå gäster med att boka hotellrum
Svara på frågor om Nordic Choice Hotels produkter
Hjälpa Nordic Choice Club-medlemmar med vårt lojalitetsprogram
Support och vägledning på webb och app

Dialogen med gästerna sker via telefon, chatt, e-post och sociala medier. Du kommer att arbeta heltid som anställd via Voicedesk under kontorstider på kontoret i Fuengirola eller på Customer Interaction Center (CIC) i Oslo eller Stockholm.


CIC är en del av eBerry-branschens enda teknikföretag, där vårt viktigaste bidrag är gästinsikt i andra avdelningar.
Vi söker dig som:
Behärskar norska eller svenska utöver engelska, både muntligt och skriftligt.
Får energi av att ge kundupplevelser via telefon, mail och chatt
Har hög arbetskapacitet och trivs när det är högt tempo
Är lösningsorienterad och älskar att prata i telefon
Är en vardagshjälte som är fylld av energi, mod och entusiasm.

Du sätter gästen i fokus, vet vad som krävs för att våra gäster ska bli nöjda och vill besöka Nordic Choice Hotels igen.
Jobbet som Kundservicemedarbetare är resultatinriktat och du ska trivas med att du följs upp på resultat och du motiveras av att leverera bra resultat.
Som Kundservicemedarbetare ska du hålla dig till flera rutiner och riktlinjer och vi söker dig som är engagerad och trivs i en utmanande tjänst med repetitiva arbetsuppgifter.
Det är en merit om du kan Cenium, har arbetat inom Relation Plus, har goda kunskaper om Nordic Choice Club och/eller har övrig erfarenhet från hotellbranschen.
Vi erbjuder dig
Heltidstjänst med fast månadslön (provanställning Juli-September med möjlighet till förlängning)
Friskvårdsbidrag
Mycket goda karriär- och utvecklingsmöjligheter
Referensfilm för framtida jobberbjudande

Ansökan
Vi ser fram emot din ansökan - vi intervjuar löpande och rekryteringsprocessen hanteras av Voicedesk.
Startdatum: 1a Juli 2022
Vilka är vi på Voicedesk?
Voicedesk är en helhetsleverantör inom kundservice och tillhandahåller lösningar inom nischen kundservice och försäljning. Vi utmanar marknaden genom att hålla en högre kvalitetsnivå och ha mer kundanpassade lösningar inom Outsourcing av kundservice, Ärendehantering, Rekrytering, Bemanning och Outsourcing av Administrativa uppgifter. Våra tjänster anpassas alltid efter kundens behov. Med vår assistans kan kunden fokusera på sin kärnverksamhet och vara trygg i vetskapen om att företaget representeras på ett professionellt sätt.

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Voicedesk i Sverige AB Spånga
  • 10 platser
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 14 juni 2022
  • Ansök senast: 14 juli 2022

Postadress

Stormbyvägen 2
Spånga, 16355

Liknande jobb


26 november 2024

26 november 2024

26 november 2024