Kundservicemedarbetare till nordiskt fintechbolag!

Arbetsbeskrivning

Brilliant People hjälper företag på den svenska marknaden med tjänster inom bemanning, rekrytering och outsourcing av försäljnings, support och serviceuppdrag. Våra värderingar präglas av öppenhet, gemenskap och en vilja att alltid skapa ett extraordinärt värde för våra kunder och konsulter.

Drivs du av att arbeta med kundkontakt och kan ge service i världsklass? Är du lika bra på att lösa problem som att fatta egna beslut? Nu söker vi efter vassa kundservicemedarbetare till ett snabbväxande nordiskt bolag inom fintech!

I rollen som kundservicemedarbetare kommer du att fylla en viktig funktion och arbeta självständigt med stort ansvar. Du kommer att representera bolaget i daglig kontakt med kund och arbeta serviceinriktat och aktivt med att överträffa kundens förväntningar. Du kommer att arbeta i team tillsammans med ett härligt och ambitiöst gäng samt tillhöra en framåtlutad organisation som befinner sig i en spännande tillväxtfas.

Dina huvudsakliga arbetsuppgifter är:

- Ge service i världsklass till kunder över telefon, chatt och mail
- Besvara frågor avseende fakturafrågor, kontofrågor, delbetalningar och kortbetalningar
- Informera om tjänster och produkter så som sparkonto och lån
- Utveckla och driva förbättringsarbete avseende rutiner och processer

Som Kundservicemedarbetare erbjuds du:

- En stimulerande arbetsplats med högt i tak och härlig sammanhållning.
- Stora utvecklingsmöjligheter hos bolaget som är mån om din karriär.
- Marknadsmässig fast lön och förmåner.
- Ljusa lokaler centralt i Stockholm med goda kommunikationer.
- Teamaktiviteter och AW's.

Vi söker dig som drivs av att hjälpa andra och förstår värdet av att sätta kunden i fokus. Du arbetar strukturerat, ser lösningar snarare än problem och är lyhörd gentemot kundens behov. Du tar ansvar för ditt arbete och kan bidra till god stämning samt hjälpa dina kollegor framåt.

För att lyckas i rollen som kundservicemedarbetare tror vi att du:

- Har gymnasial utbildning
- Har erfarenhet av liknande kundservicerelaterade roller eller tidigare erfarenhet av service och försäljning
- Är driven, organiserad och har hög arbetsmoral
- Har svenska som modersmål eller motsvarande kunskaper i tal och skrift samt goda kunskaper i engelska i tal och skrift
- Har en god datorvana
- Är en stjärna på att kommunicera

Anställningen inleds med en gedigen utbildningsvecka för att ge dig bästa förutsättningarna för att lyckas i din arbetsroll.
Du utgår från huvudkontoret i centrala Stockholm och arbetstiderna är måndag-fredag kl 08:00-17:00 varannan vecka
och kl 09:00-18:00 varannan vecka.

Intervjuer sker löpande och tillsättning sker omgående. Är det dig vi söker? Skicka in din ansökan redan idag!
Detta är en direktrekrytering och du blir anställd direkt hos vår partner.

Har du frågor kring tjänsten?
Kontaktperson:
Brilliant People
Joakim Westin, Operativ Chef
0700808850, joakim.westin@brilliantpeople.se

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Brilliant People Stockholm
  • 3 platser
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Enligt Överenskommelse
  • - -
  • Publicerat: 6 september 2018

Besöksadress

Hälsingegatan 49
None

Postadress

Hälsingegatan 49
Stockholm, 11331

Liknande jobb


26 november 2024