OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Vi söker Kundservicemedarbetare till vårt kontor i Sundsvall.
Hos Dynava får du möjlighet att utmana dig själv genom att arbeta både med inkommande och utgående kundservice.
Dynava erbjuder företag outsourcad kundservice men har även egna tjänster. Är du orädd, brinner för service och kvalité och trivs med att vara kundens problemlösare? Då har vi jobbet till dig. Vi blandar en mängd olika uppdrag så att vardagen inte blir tråkig. Vill du vara en del av vårt härliga gäng och lockas av att hjälpa kunder snabbt och effektivt, då har vi jobbet för dig.
Vi ger dig en grundutbildning i kundservice och i våra system för att du ska känna dig trygg och få en bra start. Du kommer att möta ett coachande och närvarande ledarskap med kontinuerlig kompetensutveckling för att behålla och utveckla din kompetens över tid.
Tillsammans skapar vi en arbetsmiljö med respekt och tillit till varandra.
Du kan känna dig trygg i att människors olikheter, oavsett etnisk tillhörighet, religion, sexuell läggning och ålder, är av underordnad betydelse.
Som kundserviceagent hos Dynava tillhandahåller du kundservice i flera kanaler och hanterar olika kundserviceuppdrag. I ditt arbete möter du många kunder via telefon, men vi betjänar även kunder via andra kanaler som chatt, e-post och social media. Därför är det viktigt att kunna föra kunddialog i både tal och skrift på båda språken. Som kundserviceagent hanterar du olika tjänster för företag inom olika branscher. Det kan röra sig om mottagande av beställningar, produktfrågor eller allmän kundrådgivning.
Vi söker dig som:
Du har drivet att leda din egen utveckling och modet att ta egna initiativ när det behövs. Förmåga att vara lyhörd för att överträffa kundens förväntningar. Söka fram och filtrera bland en mängd information. Ansvarskänsla och nyfikenhet att lära nytt är viktiga egenskaper.
Hur är det att jobba på Dynava?
Du kommer till en arbetsgemenskap där vi hjälper varandra men även har roligt tillsammans. Vad innebär det i praktiken? Ta en titt på atmosfären på Dynavas sociala mediekanaler på Instagram och Facebook.
Detta arbete kan variera i arbetstider och längd. Vi har dygnet runt verksamhet vilket förutsätter arbeta kvällar, helger och tidiga mornar. Trots de olika arbetstiderna strävar vi efter att göra det så enkelt som möjligt att förena arbete och annat liv genom att möjliggöra tex ”kompisbyten”.
Du börjar hos oss genom att en 56 timmar lång grundutbildning där vi går igenom servicekoncept, kunddialog och system. Utbildningen är till stor del självstudier som varvas med delprov och gruppgenomgångar med hjälp av mentorer för uppdraget. På så sätt får du en individuellt anpassad utbildning samtidigt som du alltid har möjlighet att be om hjälp så du inte behöver oroa dig för misstag. Du upprätthåller din kompetens genom olika utbildningar, så du får utveckla och utöka dina färdigheter under din anställning. När utbildningen är klar får du fler utbildningar och tjänster vartefter du lärt dig ett uppdrag.
Vad mer finns i beredskap?
Dynava är en del av Eniro-koncernen och har produktionskontor i Sundsvall och Norrköping. Alla anställda oavsett anställningsform omfattas av vårt kollektivavtal. Vi erbjuder dig måltidssubventioner, friskvårdspeng och läkarvård för att nämna några.
Vi erbjuder dig behovsanställning från ca 50 % och uppåt.
Du får ditt schema med 3 veckors löpande framförhållning och omfattas av kollektivavtal, med förmåner som friskvårdsbidrag, frukt och kaffe/te.
Vad hoppas vi av dig?
Det viktigaste i en kundrådgivares arbete är en serviceanda, en positiv attityd och en önskan att lära sig nytt. Arbetet är snabbt och intensivt, så vi hoppas att du har bra stresstålighet med kunden i fokus i alla lägen. När det gäller språkkunskaper är det flytande svenska och engelska i tal och skrift.
Kan behålla fokus från första till sista kund
Har hög närvaro och ser det som en självklarhet att hålla tider
Gillar att jobba mot uppsatta mål och har ett driv att utvecklas och förbättras
Har goda kunskaper i svenska och engelska i både tal och skrift
Meriterande
Erfarenhet av kundservice
Norska
Danska
Instruktioner för sökning
Vi ser det som meriterande om du har erfarenhet av att arbeta inom Kundtjänst eller kontaktcenter alternativt annat serviceyrke, men det är inget krav.
Meriterande språk finska, danska, norska och arabiska.
Om du har frågor är du välkommen att kontakta Jill Bergenheim 070-5648122.
Vi behandlar ansökningar löpande, så vänta inte sök redan idag. Vi hoppas att höra från dig snart!