Kundservicemedarbetare till Norrköping

Kundservicemedarbetare till Norrköping

Arbetsbeskrivning

Vi söker Kundservicemedarbetare till vårt kontor i Norrköping.
Hos Dynava får du möjlighet att utmana dig själv genom att arbeta både med inkommande och utgående kundservice.
Vad hoppas vi av dig?
Det viktigaste i en kundrådgivares arbete är en serviceanda, en bra attityd och att driva samtalet med kund i en positiv anda. Arbetet är snabbt och intensivt, så vi hoppas att du har bra stresstålighet med kunden i fokus i alla lägen.
Arbetet kräver flytande svenska och engelska i både tal och skrift
Kan behålla fokus från första till sista kund
Har hög närvaro och ser det som en självklarhet att hålla tider
Gillar att jobba mot uppsatta mål och har ett driv att utvecklas och förbättras

Vi erbjuder:
Främst hantering av inkommande samtal, chattar och mejl
Centralt belägna lokaler
Lön samt villkor enligt kollektivavtal

Vi söker dig som:
Har god kommunikationsförmåga i både tal och skrift på svenska samt engelska
Värderar noggrannhet, pålitlighet och positivitet
Har hög datorvana
Och till slut, tidigare erfarenhet från ett serviceyrke med kundmöten är meriterande, MEN det viktigaste är de personliga egenskaperna – allt annat kan vi lära ut.
Extra meriterande är om du har erfarenhet av merförsäljning i kundservice eller utgående försäljning via telefon.
Språkkunskaper i finska, danska, norska och arabiska efterfrågas löpande. Så har du något av dessa språk – se hit!



Företaget Dynava
Dynava erbjuder företag outsourcad kundservice men har även egna tjänster. Är du orädd, brinner för service och kvalité och trivs med att vara kundens problemlösare? Då har vi jobbet till dig. Vi blandar olika uppdrag så att vardagen inte blir tråkig. Vill du vara en del av vårt härliga gäng och lockas av att hjälpa kunder snabbt och effektivt, då har vi jobbet för dig.
Du kan känna dig trygg i att människors olikheter, oavsett etnisk tillhörighet, religion, sexuell läggning och ålder, är av underordnad betydelse. Tillsammans skapar vi en arbetsmiljö med respekt och tillit till varandra.
Som kundserviceagent hos Dynava möter du många kunder via telefon, men vi betjänar även kunder via andra kanaler som chatt, e-post och social media. Därför är det viktigt att kunna föra kunddialog i både tal och skrift på båda språken. Som kundserviceagent hanterar du olika tjänster för företag inom olika branscher. Det kan röra sig om mottagande av beställningar, produktfrågor eller allmän kundrådgivning.
Vi har dygnet runt verksamhet vilket innebär att arbete kvällar, helger och tidiga mornar förekommer.
Vad mer finns i beredskap?
Dynava är en del av Eniro-koncernen och har produktionskontor i Sundsvall och Norrköping.
Alla anställda oavsett anställningsform omfattas av vårt kollektivavtal.
Vi erbjuder dig behovsanställning/timanställning från 80 % och uppåt för att framförallt täcka vårt behov av sommarpersonal.
Instruktioner för sökning
Om du har frågor är du välkommen att kontakta Jill Bergenheim 070-564 81 22.
Vi behandlar ansökningar löpande, så vänta inte sök redan idag. När gruppen är fylld stänger vi möjligheten att ansöka. Vi hoppas att höra från dig redan idag!
I denna process begär vi ut utdrag ur belastningsregister innan anställning

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Dynava AB SUNDSVALL
  • 4 platser
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 14 april 2023
  • Ansök senast: 14 maj 2023

Postadress

Nybrogatan 14
SUNDSVALL, 85231

Liknande jobb


5 november 2024

Customer Experience Coordinator

Customer Experience Coordinator

4 oktober 2024