Kundservicemedarbetare till nytt spännande uppdrag i Strömsund

Kundservicemedarbetare till nytt spännande uppdrag i Strömsund

Arbetsbeskrivning

Är du på jakt efter ett nytt spännande uppdrag och har en god känsla för service? Barona Contact Center ska starta upp ett nytt samarbete med Nordbutiker (Blimo.se och EvoBike.se) och söker nu efter talanger som vill vara med på denna resa.

Arbetsbeskrivning
Du kommer att på ett effektiv, personligt och proaktivt ge service genom god kunskap och aktivt lyssnande i rätt tid, i rätt kanal och därigenom medverka till mervärde för kunden. Du arbetar med telefon och mejl som ditt främsta verktyg för att kommunicera med kunder.

Arbetet är förlagt under kontorstider på vardagar. Vi arbetar enligt hybridmodellen vilket innebär att du kan jobba upp till 40% hemifrån om du så önskar, när du väl är utbildad och inarbetad i uppdraget.

Bakgrund
Vi söker dig som har en hög kommunikationsförmåga och i din kommunikation med kund är både pedagogisk och tydlig. Du lyhörd inför kundens behov och du trivs i att jobba i ett växlande tempo. Du räds inte heller ta initiativ för att göra det lilla extra för kunden. Du drivs av att arbeta mål- och utvecklingsinriktat. Det är meriterande om du har tidigare erfarenhet av att arbeta med kundservice eller i butik.

För tjänsten krävs att du: Har ett tekniskt intresse och en teknisk förståelse
Kan uttrycka dig väl i tal och skrift på svenska och engelska

Övrig information
Anställning: särskild visstidsanställning om 20-40h/vecka
Arbetstider: vardagar 8-18
Tidsperiod: efter överenskommelse fram till augusti/september
Placering: Strömsund

Barona Contact Center sitter i fräscha lokaler i Ulriksfors, några kilometer från centrala Strömsund. Vi erbjuder friskvårdsbidrag, teamaktiviteter, frukostar och massagebidrag. Genom vår Barona Akademi får du en individuell utbildningsplan och tillsammans arbetar vi för att nå din fulla potential inom kommunikation och kundbemötande. Vi jobbar tätt med daglig dialog med kollegor och rapportering till närmsta chef.

Intervjuer hålls löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag, så skicka in din ansökan redan idag. På grund av GDPR kan vi inte ta emot ansökningar via mejl, så ansök till tjänsten via vår hemsida. Vid frågor relaterade till processen, varmt välkommen att höra av dig till Terese Hammargren, terese.hammargren@barona.se eller Karolin Andersson, karolin.andersson@barona.se

Varmt välkommen med din ansökan!

Om Barona
Barona är en internationell koncern med kontor i 10 länder. I Sverige har vi kontor i Stockholm, Göteborg, Malmö, Falun och Strömsund och levererar lösningar inom kompetensförsörjning över hela landet. Vi erbjuder våra kunder ett visionärt och framtidsanpassat partnerskap och våra medarbetare spännande möjligheter i alla skeden av karriären. Ända sedan starten i Finland 1999, bygger vår framgång på att hela vår organisation är kundorienterad och utmanar traditionellt tänkande när det gäller tjänsteutbud och affärsutveckling. Genom vårt fokus på innovation och digitalisering kan vi ständigt ligga i framkant när det gäller modern rekrytering.
Läs mer på  http://barona.se/om-oss/

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Barona Contact Center AB
  • 2 platser
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 20 januari 2023
  • Ansök senast: 10 februari 2023

Liknande jobb


Kundtjänstrådgivare

Kundtjänstrådgivare

23 november 2024

22 november 2024