Kundservicemedarbetare till nytt spännande uppdrag i Strömsund

Arbetsbeskrivning

Jobba som kundservicemedarbetare på Barona i Strömsund
Just nu söker vi på Barona nya medarbetare som drivs av att ge service i världsklass till rollen som kundservicemedarbetare på Barona Contact Center i Strömsund. Vi har nyligen startat upp ett nytt samarbete med Nordbutiker (Blimo.se och EvoBike.se) och söker nu efter fler talanger som vill vara med på denna resa.
 
Om tjänsten
Du kommer att på ett effektiv, personligt och proaktivt ge service genom god kunskap och aktivt lyssnande i rätt tid, i rätt kanal och därigenom medverka till mervärde för kunden. Du arbetar med telefon och mejl som ditt främsta verktyg för att kommunicera med kunder.
Arbetet är förlagt under kontorstider på vardagar. Vi arbetar enligt hybridmodellen vilket innebär att du kan jobba upp till 40% hemifrån om du så önskar, när du väl är utbildad och inarbetad i uppdraget.
 
Är du rätt för rollen som kundservicemedarbetare?
För att vara aktuell för rollen krävs det att du har ett tekniskt intresse och en teknisk förståelse för att kunna ge kunderna den bästa servicen. Du kan uttrycka dig väl i tal och skrift på både svenska och engelska. 
Vi söker dig som har en hög kommunikationsförmåga och i din kommunikation med kund är du både pedagogisk och tydlig. Du är lyhörd inför kundens behov och du trivs i att jobba i ett växlande tempo. Du räds inte heller ta initiativ för att göra det lilla extra för kunden. Du drivs av att arbeta mål- och utvecklingsinriktat. Det är meriterande om du har tidigare erfarenhet av att arbeta med kundservice eller i butik. Det är meriterande om du har erfarenhet av kundservice.
 
Övrig information
Längd: enligt överenskommelse till augusti/september
Omfattning: 20-40h/vecka
Arbetstider: vardagar 8-18
Tidsperiod: efter överenskommelse fram till augusti/september
Placering: Strömsund
 
Om Barona Contact Center
Barona Contact Center sitter i fräscha lokaler i Ulriksfors, några kilometer från centrala Strömsund. Vi erbjuder friskvårdsbidrag, teamaktiviteter, frukostar och massagebidrag. Genom vår Barona Akademi får du en individuell utbildningsplan och tillsammans arbetar vi för att nå din fulla potential inom kommunikation och kundbemötande. Vi jobbar tätt med daglig dialog med kollegor och rapportering till närmsta chef.
 
Intresserad?
För att söka tjänsten skickar du in CV och personligt brev via länken. Vid frågor är du välkommen att kontakta rekryterare Karolin Andersson e-post: karolin.andersson@barona.se.
Intervjuer hålls löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag, så skicka in din ansökan redan idag. På grund av GDPR kan vi inte ta emot ansökningar via mejl, så ansök till tjänsten via vår hemsida. Vid frågor relaterade till processen, varmt välkommen att höra av dig till Terese Hammargren, terese.hammargren@barona.se eller Karolin Andersson, karolin.andersson@barona.se
 
Varmt välkommen med din ansökan!

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Barona Contact Center AB
  • 2 platser
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 2 februari 2023
  • Ansök senast: 10 februari 2023

Liknande jobb


27 november 2024

27 november 2024

27 november 2024