OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Hela samhället ställer om mot en fossilfri framtid. Vi vill leda utvecklingen i branschen genom att driva förändring och arbetar aktivt för att minska vårt eget klimatavtryck, såväl som att hjälpa våra kunder att göra bättre och mer hållbara val utifrån sina förutsättningar. Vill du vara med och bidra till hållbar utveckling på riktigt? Välkommen att följa med på vår resa!
Nu söker vi dig som vill ha ett roligt och fartfyllt jobb som kundservicemedarbetare. Tillsammans med oss andra kundservicemedarbetare i Avesta kommer du ta emot inkommande samtal från OKQ8s privat- och företagskunder. Du kommer att svara på våra kunders frågor och hjälpa till att lösa de problem som kan uppstå i deras vardag, primärt genom telefonkontakt men även via andra digitala kanaler. Vi hanterar frågor från våra bankkunder, företag, medlemmar och stationskunder.
Utbildning sker på plats för att du ska känna dig trygg i våra produkter och system för att kunna bistå kunden på bästa sätt. Våra Arbetstider är vardagar 8.00-16.15
Vi söker nu personal för perioden 2022-11-07 till och med 2023-02-28.
Vi söker
Vi söker dig som vill lära dig något nytt och som kan arbeta och kommunicera med olika sorters människor. Som kundservicemedarbetare ser vi att du har en vilja att hjälpa till och värdesätter att våra kunder får service av högsta kvalité. Du är en social lagspelare med en positiv inställning och med ansvarstagande för att dina arbetsuppgifter blir utförda.
Du bör ha goda kunskaper i svenska och engelska, muntligt och skriftligt.
På OKQ8 Kundservice i Avesta är vi ca 60 medarbetare som sitter i trivsamma lokaler alldeles intill Dalälven. Urval och intervjuer sker löpande så tveka inte att skicka in din ansökan redan idag, dock senast 2022-10-21
Som ett led i vår rekryteringsprocess kommer vi skicka dig ett servicetest som är anpassat för tjänsten. Vi kommer även att begära in registerutdrag från Polisen för slutkandidater.
Har du frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta rekryterande gruppchef Camilla Nordahl, camilla.nordahl@okq8.se alternativt rekryteringsansvarige Camilla Skalberg, camilla.skalberg@okq8.se
Varmt välkommen med din ansökan!
OKQ8 Scandinavia arbetar för att vara en jämställd arbetsplats med medarbetare som trivs och utvecklas och där olikheter uppmuntras. Vi vill vara ett företag som speglar samhället, med en inkluderande kultur som hjälper till att minska utanförskap och bidrar till mångfald.
Våra medarbetare är vår viktigaste tillgång och en förutsättning för att vi ska nå framgång som företag. Därför arbetar vi fokuserat med fyra områden för att såväl attrahera som behålla medarbetare.
- Modiga ledare - Vårt mål är en kultur där ledare vågar fatta beslut, delegerar ansvar och har tillit till sina kollegor.
- Flexibelt arbetsliv - Vi är flexibla i både tanke, handling och rörelse. Vår inställning är att vi kan arbeta var som helst och förflyttar oss när det finns behov.
- Familj och fritid - En sund balans mellan arbete och fritid tror vi är avgörande för såväl välmående och ett effektivare arbetsliv. Vi vill möjliggöra ett liv där familj och en aktiv fritid kan kombineras med arbete och karriär.
- Utveckling och talang - Utveckling på alla nivåer är en del av vår företagsstrategi. I vår värld är det en fördel att våga utmana sig själv att prova något man inte kan. Det är så vi hittar nya talanger internt.