OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Vi söker nu en kundservicemedarbetare som vill bli en del av en dynamisk och modern kundserviceorganisation i Malmö. Du ska vara kommunikativ på svenska och norska samt ha ett stort intresse för kundservice, säljsupport, administration och merförsäljning!
Panduro är ett numera svenskt bolag med rötter i Danmark där det grundades 1955. De säljer produkter för hobbyrelaterad verksamhet i över 100 butiker runt om i bl.a. Sverige, Danmark och Norge.
Arbetsbeskrivning
Som en del av Panduros Customer Care arbetar du i en inspirerande och nyskapande atmosfär på Baronas kontaktcenter i Malmö. Dina arbetsuppgifter varierar och innebär till en början att ta emot inkommande ärenden och besvara dessa via chatt, mejl och telefonsamtal. Du kommer även att ta emot en del norska kunder och det är därför mycket viktigt att du är duktig på att uttrycka dig i såväl skrift som tal på svenska, engelska och norska. Du blir en del av ett team där det alltid är nära till skratt samtidigt som professionalism och utveckling genomsyrar hela organisationen.
Bakgrund
Du motiveras av att påverka och hjälpa kunder till en bättre upplevelse i kontakt med företaget. Vidare drivs du av att arbeta i en kundfokuserad organisation och är serviceinriktad.
Vi söker dig som Är en positiv lagspelare har lätt för att komma in i en arbetsgrupp
Är ansvarstagande, noggrann och förstår betydelsen av din del av affärskedjan
Är en förebild för dina kollegor genom ditt positiva sätt och din förmåga att vara lösningsorienterad
Du har ett genuint intresse för att skapa service som överträffar kundernas förväntningar.
Har en säljande personlighet och kan därigenom bistå kunderna att göra bästa möjliga val
Du är duktig på att uttrycka dig i tal och skrift på svenska, engelska, samt norska.
Övrig information
Barona erbjuder dig en stimulerande och händelserik arbetsmiljö med goda utvecklingsmöjligheter. Du kommer arbeta nära din teamledare och erbjudas kontinuerlig coachning och kompetensutveckling. Vi är ett sammansvetsat gäng som har roligt tillsammans i form av teamaktiviteter och vi arbetar aktivt för en öppen och positiv företagskultur. Vi sitter i fräscha lokaler i Västra Hamnen, Malmö.
Du får en individuell utbildningsplan och tillsammans arbetar vi för att nå din fulla potential inom kommunikation och kundbemötande i Barona-akademin. Tillträde för tjänsten är den 15 februari 2021. Tjänsten är på heltid och arbetstiderna är förlagda utefter kundservice öppettider, måndag-fredag mellan kl. 8-18. Tillkommande förmåner ingår via kollektivavtal.
Vi tar ej emot ansökningar via email, utan du måste ansökan via vårt rekryteringssystem, men vid frågor är du välkommen att kontakta Julia Åkerlund på julia.akerlund@barona.se.
Varmt välkommen med din ansökan!
Om Barona
Barona är en internationell koncern med kontor i 10 länder. I Sverige har vi kontor i Stockholm, Göteborg, Malmö, Falun och Strömsund men levererar lösningar inom kompetensförsörjning över hela landet. Vi erbjuder våra kunder ett visionärt och framtidsanpassat partnerskap och våra medarbetare spännande möjligheter i alla skeden av karriären. Ända sedan starten i Finland 1999, bygger vår framgång på att hela vår organisation är kundorienterad och utmanar traditionellt tänkande när det gäller tjänsteutbud och affärsutveckling. Genom vårt fokus på innovation och digitalisering kan vi ständigt ligga i framkant när det gäller modern rekrytering.
När vi blickar framåt ser vi växande möjligheter och ett större fokus på internationella lösningar. I Sverige har vi under 2019 förvärvat Ageris, AMGA och Prizta och har den långsiktiga planen att bli en marknadsledande aktör samtidigt som vi behåller vår entreprenöriella kultur och framgångsrika specialiseringstrategi.
Läs mer här: http://barona.se/om-oss/