OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Vi söker kundservicemedarbetare som vill bli en del av en dynamisk och modern kundserviceorganisation i Malmö. För den här tjänsten behöver du vara flytande i svenska både i tal och skrift och det är mycket meriterande om du dessutom kan kommunicera i tal och skrift på norska. Vi vill även att du har ett stort intresse för kundservice, säljsupport, administration och merförsäljning!
Panduro är ett numera svenskt bolag med rötter i Danmark där det grundades 1955. De säljer produkter för hobbyrelaterad verksamhet i över 100 butiker runt om i bl.a. Sverige, Danmark och Norge.
Arbetsbeskrivning
Som en del av Panduros Customer Care arbetar du i en inspirerande och nyskapande atmosfär på Baronas kontaktcenter i Malmö. Dina arbetsuppgifter varierar och innebär att ta emot inkommande ärenden och besvara dessa via telefon, chatt och mejl. Det är därför mycket viktigt att du är duktigt på att uttrycka dig i såväl skrift som tal på svenska och engelska.
Du blir en del av ett team där det alltid är nära till skratt samtidigt som professionalism och utveckling genomsyrar hela organisationen.
Bakgrund
Du motiveras av att påverka och hjälpa kunder till en bättre upplevelse i kontakt med företaget. Vidare drivs du av att arbeta i en kundfokuserad organisation och är serviceinriktad.
Vi söker dig som Är en positiv lagspelare har lätt för att komma in i en arbetsgrupp
Är ansvarstagande, noggrann och förstår betydelsen av din del av affärskedjan
Är en förebild för dina kollegor genom ditt positiva sätt och din förmåga att vara lösningsorienterad
Du har ett genuint intresse för att skapa service som överträffar kundernas förväntningar.
Har en säljande personlighet och kan därigenom bistå kunderna att göra bästa möjliga val
Du är duktig på att uttrycka dig i tal och skrift på svenska och engelska.
Om bolaget
Barona erbjuder dig en stimulerande och händelserik arbetsmiljö med goda utvecklingsmöjligheter. Du kommer arbeta nära din teamledare och erbjudas kontinuerlig coachning och kompetensutveckling. Vi är ett sammansvetsat gäng som har roligt tillsammans i form av teamaktiviteter och vi arbetar aktivt för en öppen och positiv företagskultur. Vi sitter i fräscha lokaler i Västra Hamnen, Malmö.
Du får en individuell utbildningsplan och tillsammans arbetar vi för att nå din fulla potential inom kommunikation och kundbemötande i Barona-akademin.
Tillträde för tjänsten är i mitten av januari 2021. Tjänsten är en timanställning som omfattar 30-40h/vecka och arbetstiderna är förlagda utefter kundservice öppettider, måndag-fredag mellan kl. 8-18. Tillkommande förmåner ingår via kollektivavtal.
Vid frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta Pernilla Rodriguez på pernilla.rodriguez@barona.se
Varmt välkommen med din ansökan!
Barona är en internationell koncern med kontor i 10 länder. I Sverige har vi kontor i Stockholm, Göteborg, Malmö, Falun och Strömsund men levererar lösningar inom kompetensförsörjning över hela landet. Vi erbjuder våra kunder ett visionärt och framtidsanpassat partnerskap och våra medarbetare spännande möjligheter i alla skeden av karriären. Ända sedan starten i Finland 1999, bygger vår framgång på att hela vår organisation är kundorienterad och utmanar traditionellt tänkande när det gäller tjänsteutbud och affärsutveckling. Genom vårt fokus på innovation och digitalisering kan vi ständigt ligga i framkant när det gäller modern rekrytering.
När vi blickar framåt ser vi växande möjligheter och ett större fokus på internationella lösningar. I Sverige har vi under 2019 förvärvat Ageris, AMGA och Prizta och har den långsiktiga planen att bli en marknadsledande aktör samtidigt som vi behåller vår entreprenöriella kultur och framgångsrika specialiseringstrategi.
Läs mer här: http://barona.se/om-oss/