Kundservicemedarbetare till Pension & Försäkringbolag

Arbetsbeskrivning

AMGA är ett svenskägt bolag med expertis inom service, finans, försäkring och försäljning. Vi är specialiserade på personal, rekrytering och affärsutveckling. Företaget är medlem i Almega Tjänsteföretagen och tillämpar kollektivavtal för branschen.

Nu rekryterar AMGA 4 st Kundservicemedarbetare till en av Nordens ledande Försäkringsbolag med inriktning inom Pension, Försäkring & Sparande. 

Arbetsbeskrivning

Du arbetar i en spännande och utpräglad familjär företagskultur och är spindeln i nätet där du är en del av koncernens kundservice med inriktning inom försäkringar & sparande, tjänstepensioner samt privatpension. Du hanterar dessa ärenden via inkommande samtal, mail, chat och web. 

Att sätta kunden i fokus är självklart men även där du som medarbetare kommer att känna att dina idéer och kunskap tas tillvara på. Du kommer ingå i ett trevligt och sammansvetsat gäng där det är lika viktigt att ha roligt på sin arbetsplats som att göra ett bra jobb.

Bakgrund

Du har arbetat eller kanske arbetar idag med service. Att fokusera på kunden och vara serviceminded är något du ska trivas med.

Vi söker dig som

- är prestigelös och har ett intresse för privatekonomi

- är lösningsorienterad och gillar att arbeta i team samt uppnå mål tillsammans

- är driven och ansvarstagande

- är självgående samt trivs med frihet under ansvar

Meriterande är om du har erfarenhet från bank/finans & försäkring. Vidare är även meriterande om du har akademisk/YH/högskole utbildning, gärna inom ekonomi.

Om företaget

Koncernen är idag ledande i Norden i sitt område och har verksamhet i ett flertal europeiska länder och samarbetspartners över hela världen och erbjuder dig en stimulerande och händelserik arbetsmiljö. Koncernen har idag ett brett sortiment av pensionslösningar, försäkringar samt sparande för företag, organisationer och privatpersoner. 

Mer information om företag och tjänst ges under intervjun. 

Fast lön samt goda tillkommande förmåner ingår. Tjänsten tillträds i januari.

Intervjuer hålls löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag 9/4, 2018 så skicka in din ansökan redan nu.

Vid frågor om tjänsten kontakta Martin Edin på martin.edin@amga.se eller 08-551 118 71.

Sammanfattning

  • Arbetsplats: AMGA AB
  • 4 platser
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Enligt Överenskommelse
  • - -
  • Publicerat: 26 mars 2018

Besöksadress

Solna Business Park
None

Postadress

Svetsarvägen 8
SOLNA, 17141

Liknande jobb


5 november 2024

Customer Experience Coordinator

Customer Experience Coordinator

4 oktober 2024