Kundservicemedarbetare till Postnord i Malmö!

Kundservicemedarbetare till Postnord i Malmö!

Arbetsbeskrivning

Om tjänsten
Vi söker nu en kundservicemedarbetare till Postnords faktura-team i Malmö. Är du en kommunikativ person som brinner för att ge bästa möjliga service och har du dessutom jobbat med kundservice sedan tidigare? Då kan detta vara rollen för dig! Startdatum är omkring månadsskiftet september/oktober och du kommer ha en provanställning via oss på Poolia i 6 månader, med goda möjligheter till fast anställning direkt hos Postnord. Du kommer att arbeta 100% och ha möjlighet till hemarbete en dag i veckan när du har kommit in i arbetet. Arbetstiderna är måndag till fredag 07.45-16.15 med 30 minuters lunch. Urval och intervjuer hålls löpande och tjänsten kan komma tillsattas innan sista ansökningsdatum så tveka inte med din ansökan!

Dina arbetsuppgifter i huvudsak
Som kundservicemedarbetare hos Postnord kommer du att hantera kontakt med kunder, ekonomiavdelning och interna avdelningar med fokus på ärenden som kommer in gällande kunders fakturarelaterade frågor. Du kommer att vara ansiktet utåt gentemot kunderna och ge dem professionell och effektiv hantering för bästa möjliga kundupplevelse. Det är därför viktigt att du har ett starkt kundfokus i ditt arbetssätt, då det kommer att utföras både via telefon och e-post. Därför är också goda kunskaper i svenska och engelska är ett krav.

Vem är du?
För att vara framgångsrik i rollen som kundservicemedarbetare hos Postnord behöver du:
- Ha fullständiga gymnasiebetyg
- Gärna ha arbetat med någon form av serviceyrke eller kundservice tidigare.
- Vara noggrann och ha en analytisk förmåga med möjlighet att se helhet och samband
- Lätt för att sätta dig in i- och lära dig nya system
- Ha ett strukturerat arbetssätt och ansvarstagande med kundens upplevelse i fokus.
- I perioder behöver du vara stresstålig och kunna prioritera dina arbetsuppgifter utifrån aktuellt inflöde.
- Du kommer ingå i ett team där ni arbetar nära varandra, därför är det viktigt med samarbetsförmåga, kommunikation och prestigelöshet.
- God eller fullständig engelska i tal, skrift och förståelse då Postnord är ett internationellt företag med daglig kontakt på engelska.
- Det är meriterande om du har tidigare erfarenhet av arbete i SAP och Salesforce, samt en förståelse för hur bokföring fungerar.

Du kommer att ingå i ett team med 15 personer, där ni alla arbetar tillsammans för att ge kunderna den bästa möjliga servicen.
Om du tror att du har de personliga egenskaperna, erfarenheterna och kunskaperna som krävs för denna spännande roll, tveka inte att ansöka! Vi ser fram emot din ansökan.

Kontaktpersoner på detta företaget

Marie Noren

Anna Tannerfalk
040-6433937
Anna Tannerfalk

Peder Bjursten
073-944 54 60
Marie Engdahl
0721-880213
Marie Norén
072-0742012
Disa Fanto Börjesson
040-6433936
Peder Bjursten
+46 73 944 54 60
Disa Fanto Börjesson

Disa Fanto Börjesson
0766-775336

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Poolia Malmö AB
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 15 augusti 2023
  • Ansök senast: 29 augusti 2023

Besöksadress

Kungsgatan 57 A, Box 207
None

Postadress

Kungsgatan 57 A, Box 207
Stockholm, 10124

Liknande jobb


5 november 2024

Customer Experience Coordinator

Customer Experience Coordinator

4 oktober 2024