Kundservicemedarbetare till PostNord i Västerås

Kundservicemedarbetare till PostNord i Västerås

Arbetsbeskrivning

Arbetsbeskrivning
Är du en person som gillar att hjälpa andra människor och är en mästare på att ge bra service? Är du duktig på problemlösning och gillar högt tempo? Drivs du av att jobba mot mål och statistik samt ha en bra sammanhållning på din arbetsplats? I så fall är du varmt välkommen att söka tjänsten som kundservicemedarbetare till PostNord i Västerås!

Ansvarsområden
I tjänsten som kundservicemedarbetare är din huvudsakliga uppgift att ta emot inkommande samtal från privatpersoner och under samtalet administrera i de olika systemen. Du tar emot ärenden gällande paket och brev för att exempelvis spåra försändelser, lägga reklamationer eller svara på frågor om företagets produkter och tjänster.

En del av det dagliga arbetet på kundservicen innebär stundtals hög belastning i telefonin med köer och stor variation på de inkommande samtalen. Viktigt i den här rollen är att kunna sätta sig in i kundens situation och alltid försöka ge den bästa möjliga servicen till kunderna. Mot bakgrund av detta tror vi att rätt person har förmågan att plocka fram en stresstålig, målmedveten och framåtlutad sida såväl som en god lyssnare med ”utanför boxen-tänk”.

Då arbetsuppgifterna utförs framför en datorskärm är det viktigt att du gillar att använda dig av dator som arbetsredskap och att låta hjärnan vara aktiv istället för benen under dina arbetsdagar. Konsten att bemästra många bollar i luften är vardagsmat i den här rollen och något du kommer ha stor nytta av.

Arbetstider
Startdatum: Under mars och april
Omfattning: 100% med schemaläggning
Arbetstider: Vardagar med varierande arbetstider mellan kl. 07:55 och 22:35
Ort: Västerås
Lön: Fast månadslön

Kvalifikationer
 Fullständig gymnasieutbildning (du måste kunna visa upp dina betyg för oss) eller minst 2 års arbetslivserfarenheter
 Goda kunskaper i både svenska och engelska, både i tal och skrift
 Meriterande är om du har erfarenhet av service och/eller sälj


Ansökan
Låter det intressant? Ansök redan idag så kontaktar vi dig. Observera att vi inte tar emot ansökningar via mejl, utan endast via denna annons. Urval och intervjuer kommer ske löpande, ansök därför så snart som möjligt.

Om företaget
Med över 600 000 anställda i omkring 40 länder är Randstad världens och Sveriges största företag inom rekrytering och bemanning. Som konsult hos Randstad är du anställd hos oss och jobbar ute hos någon av våra kunder. Du har samma fördelar som hos en traditionell arbetsgivare med kollektivavtal och förmåner som friskvårdsbidrag, företagshälsovård, försäkringar och rabatt på träningskort. Utöver det får du även en mängd karriärmöjligheter, möter olika företagskulturer och får chansen att samla erfarenhet från olika branscher, vilket gör att du utvecklar din kompetens och får ett spännande, välfyllt CV.

Kontaktpersoner på detta företaget

Daniella Petersen

Cecilia Mannheimer

Emelie Özgun

Pontus Adolfsson

Konsultchef Katja Löfström

Maria Johansson

Maria Öhlander
072-9889604
Jonna Blom

Emelie Özgun
0729889603
Konsultchef Camilo Garcia Sanchez
0729889044

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Randstad
  • 3 platser
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 13 april 2021
  • Ansök senast: 6 juli 2021

Besöksadress

Ringvägen 100
None

Postadress

Ringvägen 100
Stockholm, 11860

Liknande jobb


5 november 2024

Customer Experience Coordinator

Customer Experience Coordinator

4 oktober 2024