OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Brinner du för service och administration? Vill du vara en del av ett familjärt och framgångsrikt företag? Ta då chansen att söka tjänsten som Kundservicemedarbetare till ett spännande produktbolag!
Arbetsbeskrivning
Som en del av kundservice arbetar du i ett internationellt företag tillsammans med sex kollegor för att primärt ge service på den svenska marknaden.
I teamet finns olika fokusområden med ett system där vi hjälper varandra. Detta innebär både intern kontakt med de andra funktionerna men också kontakt både med butiker och slutanvändare av bolagets produkter.
Eftersom du kommer ha daglig kontakt med kunder är det viktigt att du har ett stort intresse för att leverera god service i varje kundkontakt.
Arbetsuppgifter:
I rollen som kundservicemedarbetare har du arbetsuppgifter som innebär att:
- Ta emot inkommande samtal och mail
- Ta emot och handlägga ordrar i SAP
- Vara behjälplig i frågor kring produkter, avtal, priser, regler och strategier
- Kontakta kunder kring leveranser
- Övriga administrativa arbetsuppgifter såsom posthantering etc.
Bakgrund
Vi söker dig som tycker att det är roligt med administration och har ett stort intresse för att leverera god service i varje kundkontakt. Vidare är du lösningsorienterad, strukturerad och trivs med att arbeta i ett team.
För att vara kvalificerad för tjänsten som Kundservicemedarbetare hos bolaget har du tidigare erfarenhet av att arbeta med administration – gärna inom kundservice eller i en annan serviceroll. Då koncernspråk är engelska men majoriteten av kundkontakten sker på svenska, är det ett krav för tjänsten att du talar och skriver flytande svenska samt engelska.
Du behöver även grundläggande kunskaper i MS Office programmen. Du kommer att arbeta i systemen SAP och Salesforce och det är därför mycket meriterande om du tidigare arbetat i dessa eller liknande system.
Övrig information
Företaget är beläget i Stockholm med mycket bra kommunikationer, restauranger och gym runt hörnet. Mer information om bolaget ges under intervjun.
Konkurrenskraftig månadslön via kollektivavtal samt tillkommande goda förmåner ingår. Tjänsten är heltid och tillträds enligt överenskommelse.
Intervjuer hålls löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag 2020-02-19, så därför rekommenderar vi dig att skicka in din ansökan redan nu.
Vid frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta Sara Fogelberg på sara.fogelberg@barona.se
AMGA är ett bolag inom Barona-gruppen, som är en del av en internationell koncern med kontor i 10 länder. I Sverige har vi kontor i Stockholm, Göteborg, Malmö, Falun och Strömsund men levererar lösningar inom kompetensförsörjning över hela landet. Vi erbjuder våra kunder ett visionärt och framtidsanpassat partnerskap och våra medarbetare spännande möjligheter i alla skeden av karriären.