OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
OM Q-PARK SVERIGE
Q-Park är idag Sveriges ledande parkeringsföretag med omkring 300 000 parkeringsplatser fördelat på 1 600 parkeringsanläggningar runt om i Sverige. Q-Park erbjuder allt från enskilda parkeringstjänster till totalansvar för hela parkeringsanläggningar. I Sverige är Q-Park en samarbetspartner för fastighetsägare, bostadsrättsföreningar, kommuner och landsting. Med 32 lokalkontor finns vi representerade över hela landet, från Boden i norr till Malmö i söder. Vi har omkring 400 anställda i Sverige.
VISION
Q-Parks vision är att bli det mest eftertraktade och rekommenderade parkeringsföretaget i Europa, baserat på operativ förmåga, kundnöjdhet och ett hållbart ekonomiskt resultat.
Skulle du beskriva dig som en problemlösare och god kommunikatör? Då har vi på Workz Sweden tjänsten som du söker. Vi letar nämligen nya kollegor till kundserviceteamet i Globen. Sök redan idag!
OM TJÄNSTEN
Som kundservicemedarbetare på Q-park Sverige arbetar du som en i teamet med att besvara inkommande samtal med frågor via telefon och e-post. I tjänsten ingår också att administrera bokningar, avtal samt kort- och nyckelhantering.
Kundservice består idag av 23 härliga kollegor och är uppdelat i två arbetsgrupper; kundstöd och affärsstöd och det är till kundstöd vi nu söker nya kollegor. Kundstöd består av 9 medarbetare och är den grupp som besvarar frågor från våra kunder via telefon och även till viss del mail gällande bokningar, prisfrågor, fakturafrågor m.m.
KRAV
• Flytande i svenska och engelska tal och skift
• Fullständig gymnasieutbildning
• Erfarenhet av administration eller kundservice per telefon och mail
• Förståelse för affärssystem
• Arbetat med service tidigare
• Kan hantera stress
MERITERANDE
• Mycket goda datorvanor
• Arbetat i olika affärssystem
Dina främsta arbetsuppgifter är långtidsuthyrning av parkeringsplatser till företag och privatpersoner, men vi hanterar även många andra frågor. För att lyckas hos Q-park skall du på ett föredömligt sätt hjälpa våra kunder med alla de frågor de kan tänkas ha och vara kreativ med förslag på hur vi kan lösa kundernas förfrågningar. Vi har ofta mycket att göra, å andra sidan är inte den ena dagen den andra lik. En förutsättning är därför att du under alla förhållanden kan behålla ett lugnt och metodiskt arbetssätt.
VI ERBJUDER DIG
Workz är specialister på kundservice. Som anställd hos oss får du en rejäl grundutbildning inom därefter löpande träning och utbildning inom olika delar av kundservice som kommunikation, kundhantering och affärsmässighet. Du har även möjlighet att bli certifierad i kundservice, något som uppfattas som värdefullt på arbetsmarknaden.
Vårt erbjudande till dig som anställd hos Workz Sweden inkluderar utöver kollektivavtalsenliga villkor och dedikerad konsultchef som utbildar, utvecklar och tillgänglig för dig som konsult hos oss.
PRAKTISK INFORMATION
Start: Omgående
Omfattning: Heltid
Lön: Enligt överenskommelse och kollektivavtalet
Placering: Globen
Arbetstider: Schemaläggning / 2 skift mellan 07:45 - 16:30 eller 08:45 - 17:30 och öppettider är helgfria vardagar 08:00-17:00
FÖR MER INFORMATION
Kontakta gärna personal@workz.se
Kontaktpersoner på detta företaget
Ulrica Engbrink
Jonas Norén
Emmy Angeklint
Sanna Larsen
Daniel Topic