OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Arbetsbeskrivning
Är du engagerad, drivs av att ge bästa möjliga service och intresserar dig för hur digitaliseringen kan utveckla bilbranschen? Trivs du i en roll med varierande arbetsuppgifter inom ett sammansvetsat team? Då kan vi ha uppdraget för dig! Just nu söker vi dig som vill vara med och bidra i arbetet att ge högkvalitativ service och rådgivning i en allt med digitaliserad miljö. Missa inte chansen att bli en del av kundtjänst teamet hos Rejmes i Norrköping! Läs mer om rollen nedan och sök tjänsten idag!
Som konsult hos Randstad är du anställd hos oss och jobbar ute hos någon av våra kunder. Du har samma fördelar hos Randstad som hos andra arbetsgivare med kollektivavtal och förmåner som friskvårdsbidrag, företagshälsovård, försäkringar och rabatt på träningskort. Utöver det erbjuds du även en mängd karriärmöjligheter, får möta olika företagskulturer och erfarenhet från olika branscher vilket gör att du utvecklar din kompetens och får ett välfyllt CV. Tjänsten kan innebära många kontakter och då är det är viktigt med god samarbets- och kommunikationsförmåga. Som person ser vi att du är drivande och van att arbeta självständigt. Söker du en arbetsgivare som erbjuder varierande uppdrag och nya kontaktnät kommer du att trivas hos oss.
Ansvarsområden
Som kundservicemedarbetare arbetar du med kundkontakter via inkommande och utgående samtal, mejl och chatt samt bokningar av bilservice till Rejmes verkstäder. I din roll är du rådgivande, erbjuder företagets tjänster och kampanjer samt agerar proaktivt för ökad kundnöjdhet och digital försäljning.
Rollen innefattar:
Kundkontakter via inkommande och utgående samtal, mejl och chatt
Servicerådgivning och bokning till Rejmes verkstäder
Leadshantering
Uppdraget är på heltid, 100%. Arbetstid dagtid, måndag-fredag. Vi erbjuder en tillsvidare anställning med en inledande provanställning på 6 månader.
Kvalifikationer
För den här rollen söker vi dig som är social, driven och förtroendeingivande. Du trivs i en roll där du är rådgivande och ger god service via mejl, chatt och telefon. Du är lösningsorienterad, noggrann och då du kommer ingå i ett sammansvetsat team gillar du att samarbeta med dina kollegor och sätter laget framför jaget. Med fördel har du ett intresse för framtidens teknik och hur det kan vara en del i att utveckla en rådgivande kundkontakt.
Du har:
En slutförd gymnasieutbildning med godkända betyg.
Tidigare erfarenhet från service och administration, gärna inom kundtjänst.
Mycket god datavana.
Goda kunskaper i svenska och engelska, i både tal och skrift.
B-körkort.
Har du även ett intresse för bilar och digitalisering är det meriterande.
För oss är det viktigt att all kompetens på arbetsmarknaden tillvaratas. Vi välkomnar alla sökande och eftersträvar mångfald.
Ansökan
Senast 2022-06-30, urval och intervjuer kommer att ske löpande. Tjänsten kan komma att bli tillsatt innan sista ansökningsdag, ansök därför så snart som möjligt.
För information: Alice Lindell, alice.lindell@randstad.se
Om företaget
Koncernen Tage Rejmes Bil AB grundades 1958 och är idag ett av Sveriges största familjeägda bilhandelsföretag. Företaget är auktoriserad återförsäljare av Volvo, Renault och Dacia personbilar och lätta transportbilar samt av Volvo lastbilar och bussar. Rejmekoncernen erbjuder service och reparationer i 24 verkstäder på 15 orter i Östergötland, Närke, Södermanland, Västmanland och Småland. Koncernen omsätter ca 3 miljarder kronor och har 700 medarbetare.
Kontaktpersoner på detta företaget
Daniella Petersen
Cecilia Mannheimer
Emelie Özgun
Pontus Adolfsson
Konsultchef Katja Löfström
Maria Johansson
Maria Öhlander
072-9889604
Jonna Blom
Emelie Özgun
0729889603
Konsultchef Camilo Garcia Sanchez
0729889044