Kundservicemedarbetare till REO Support på Telenor

Kundservicemedarbetare till REO Support på Telenor

Arbetsbeskrivning

Det här är vi
För oss kommer människan alltid först. Och tekniken först därefter. Du ska alltid kunna vara uppkopplad med de och det som betyder mest för just dig. Vår övertygelse är att uppkopplade samhällen är starkare samhällen. Som en Telenor-medarbetare kommer du att vara en viktig pusselbit av en större internationell organisation som vill skapa samhällsnytta genom att leverera förstklassig uppkoppling i de samhällen vi verkar.

Nu söker vi en positiv och engagerad medarbetare till vårt team på Real Estate Owner Support i rollen som REO Support Agent. Telenor är mitt i en pågående stark digital transformation och vi tror att alla på något sätt är innovatörer. Därför välkomnar vi medarbetare som tänker nytt, på sitt eget vis.

Vad du kommer att göra
Som REO Support Agent arbetar du operativt med det dagliga arbetet i teamet som för närvarande består av 8 medarbetare. Tillsammans med ditt team hjälper du våra fastighetsägare, bostadsrättsföreningar och nätägare när de har frågor, primärt via telefon och e-post, gällande sina avtal för Fiber-LAN/Kabel-TV/Öppna Nät, kring deras fakturor eller om diverse fastighetstjänster. Du arbetar med våra tre olika varumärken Telenor, Open Universe och Ownit.  

Vidare arbetar du som ett stöd till vår säljorganisation bestående av Account Managers & Key Account Managers när det kommer till allehanda frågor rörande exempelvis pågående förhandlingar eller nyförsäljningar inom B2B Sales. 

Du ansvarar för att självständigt coacha kunden och göra ditt yttersta för att lösa kundens problem på ett effektivt och systematiskt sätt. Du förmedlar positiv energi i kundsamtalet, är serviceinriktad och lyhörd för kundens behov. Arbetet är komplext och bedrivs i många olika system och det är viktigt att du trivs med att ta mycket ansvar och fatta egna beslut.

Vem du är
Vi söker dig som har en positiv personlighet och som gillar att jobba i ett högt tempo. Vi tror att du är engagerad och har lätt att se lösningar och är duktig på att förmedla dessa på ett tydligt och pedagogiskt sätt, både i tal och i skrift. Du har troligtvis stor erfarenhet av kundservice där du påvisat goda resultat. Har du tidigare erfarenhet av Fiber-LAN, Kabel-TV och öppna nät så är det mycket meriterande. Vidare tror vi att du är social och att du bidrar med god trivsel och ett positivt klimat både i arbetsgruppen och till våra kunder.

Vårt löfte

Nyckeln till vår framgång är en balanserad arbetskraft. För att säkra det arbetar vi aktivt för att främja en arbetsmiljö där våra anställda får stöd och egenmakt inom alla sina arbetsområden. Vi lovar dig ett mänskligt företag som har hög vilja till självförbättring och att snabbt anpassa sig till en digitaliserad värld. Du välkomnas varmt in till ett skickligt team av professionella kolleger och utöver detta erbjuder vi även: 
* Ett flexibelt arbetssätt – ta en paus och träna på lunchen, förlägga din arbetstid så du kan lämna/hämta barn på förskolan. Så länge du och dina kollegor kan leverera det du ska så är friheten stor. 
* Utbildningsprogram så att du som medarbetare kan fördjupa din kunskap och bredda kompetensen. 
* Ett generöst hälsovårdspaket innehållandes exempelvis Give me a break-days, friskvårdsbidrag, tjänstepension och mycket mer. 

Sök till oss idag
Om du tycker att det här låter intressant och vill höra mer, vänligen kontakta rekryterande ledare Ludvig Edlund på ludvig.edlund@telenor.se eller 073-441 71 51. Skicka inte din cv via mail, dessa kommer inte att utvärderas.

Bra att känna till
* Enligt Telenors policy genomför vi bakgrundskontroll på slutkandidat för samtliga rekryteringar
* Sista ansökningsdagen: Vi utvärderar applikationer löpande så var snäll och sök idag
* Arbetstid: Schemalagd arbetstid på vardagar, mellan 8-18
* Anställningsform: Tillsvidare
* Placeringsort: Karlskoga

Kontaktpersoner på detta företaget

Cecilia Palmberg
+46 734417133
Anna Holmgren
+46 734252688
Martin Stenfors

Elin Johansson

Johan Wall

Anna Holmgren
+46 455301045
Se kontaktuppgifter i annons

Recruiter Name

Daniel Stenberg
+46730570580

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Telenor Sverige AB
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 16 augusti 2021
  • Ansök senast: 15 september 2021

Besöksadress

Katarinavägen 15
None

Postadress

None
Karlskrona, 37180

Liknande jobb


Senior kundservicemedarbetare till SH Pension

Senior kundservicemedarbetare till SH Pension

28 december 2024

Kundtjänst och Logistik

28 december 2024

28 december 2024