OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
AMGA är ett bolag med expertis inom service, bank & finans, försäkring och försäljning. Vi är specialiserade inom konsulttjänster, rekrytering och affärsutveckling. Företaget är medlem i Almega Tjänsteföretagen och tillämpar kollektivavtal för branschen.
Vi söker Kundservicemedarbetare som vill bli en del utav en dynamisk och modern organisation med cirka 250 anställda!
Arbetsbeskrivning
Som Kundservicemedarbetare inom bolaget tar du emot inkommande samtal där du genomför resebokningar, besvarar produkt - och tjänstefrågor, mailhantering, kundavtal, merförsäljning, fakturafrågor och mycket mer som innefattar att höja kundernas upplevelse av företaget.
Inom avdelningen är det alltid nära till skratt samtidigt som professionalism och utveckling genomsyrar hela organisationen.
Bolaget levererar idag kundservice, proaktiv kundvård och försäljning med hög kvalitet till uppdragsgivare inom olika branscher. Därför erbjuds det dig en stimulerande och händelserik arbetsmiljö med goda utvecklingsmöjligheter.
Vi söker dig som
- har tidigare erfarenhet av service och kundkontakt
- är serviceminded och uttrycker dig väl i tal och skrift
- är strukturerad och noggrann
- tycker det är roligt att jobba mot uppsatta mål
- trivs med att jobba i ett högt tempo
Vidare tror vi att du prioriterar ett tryggt och långsiktigt heltidsarbete där du på sikt vill växa i organisationen. Vi lägger även stor vikt vid dina personliga egenskaper!
Om bolaget
Organisationen erbjuder dig en stimulerande, familjär och händelserik arbetsmiljö. Det är viktigt att alla ska trivas och veta att det finns goda utvecklingsmöjligheter. Mer information förmedlas under intervjun.
Lön samt tillkommande förmåner ingår via kollektivavtal. Tjänsten omfattar heltid under kontorstider och kan tillsättas innan sista ansökningsdag. Intervjuer hålls löpande med sista ansökningsdag 11/8, 2019 så skicka in din ansökan redan nu.
Vid frågor om tjänsten kontakta Henrik Nordh, henrik.nordh@amga.se.