OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Vill du ta klivet in i ett av Sveriges Karriärföretag där möjligheten till unika och attraktiva utvecklingsmöjligheter växer? Detta är en tjänst för dig som drivs av försäljning och service samt har beslutsamhet att hitta de bästa lösningarna för varje kund. Välkommen in i ett team där målmedvetenhet och högt engagemang är en självklarhet!
OM TJÄNSTEN
Resurskoncernen i Norden har idag drygt 750 medarbetare och söker ytterligare kundservicemedarbetare med start våren 2023. Resurs sitter i fräscha lokaler i Helsingborg med ett sammansvetsat team!
Som ny på jobbet kommer du att påbörja din tid på Resurs i ett utbildningsteam med samtliga nyanställda. Du erbjuds en gedigen introduktion och utbildning som ny i rollen med kontinuerlig coachning under din anställningstid. Hos Resurs erbjuds du en varm och vänskaplig atmosfär där samarbete och gemenskap är en självklarhet.
ARBETSUPPGIFTER
I rollen som kundservicemedarbetare blir du en nyckelspelare i Resurs framgångsarbete med att skapa hög kundnöjdhet. Du kommer att arbeta med försäljning och din huvudsakliga arbetsuppgift är att ge deras kunder den allra bästa kundupplevelsen. Ärenden kommer främst hanteras via telefon och riktar sig mot varma kunder. Efter en gedigen introduktionsutbildning som omfattar både system, produktkunskap och försäljning kommer du att vara redo att ge företagets kunder en fantastisk serviceupplevelse.
På Customer Service är det ett stort kund- och försäljningsfokus vilket innebär att du bör:
* Trivas med ett strukturerat arbetssätt med tydliga mål för prestation, följt av uppföljning om hur det går - allt för att möta kundernas förväntningar
* Ha ett genuint intresse för dialogen med kunder och vill kontinuerligt bidra till att förbättra den
* Tycka om försäljning och ser försäljningsmål som en naturlig del av arbetet
* Vara öppen för ny teknik och kontinuerlig utveckling av arbetsuppgifterna
VI SÖKER DIG SOM
- Har tidigare har erfarenhet från serviceyrket och är van att arbeta med mycket kundkontakt
- Skriver och talar obehindrat på svenska och engelska
- Har en avslutad gymnasieutbildning
Meriterande
* Skriver och talar obehindrat på norska
* Tidigare erfarenhet från callcenter
Som person är du
* Resultatinriktad
* Flexibel
* Samarbetsförmåga
* Serviceinriktad
Övrig information
* Start: Omgående, 13/3 eller 10/4 med grundutbildning.
* Placering: Helsingborg
* Omfattning: Heltid
Schema:
* Under dina första 3 månader kommer du att arbeta måndag till fredag 08:00-18:00 enligt ett rullande schema.
* Efter 3 månader när din kreditbehörighet är godkänd kommer du att arbeta enligt tiderna nedan. Kvällspass förekommer 2-3 dagar i veckan och du kommer arbeta 1 helg i månaden.
* Måndag - fredag 07:15 – 20:15
* Lördag- söndag 09:00 - 18:15
Vi kommer begära utdrag ur belastningsregister från Polismyndigheten. Om du tycker tjänsten låter intressant och som något för dig får du gärna beställa hem ett belastningsregister (det utan specifikt ändamål) som heter "Kontroll av egna uppgifter i belastningsregistret" på polisens hemsida då det kan ta två till tre veckor att få hem det i brevlådan.
* Rekryteringsprocessen hanteras av Academic Work och vår kunds önskemål är att alla frågor rörande tjänsten hanteras av Academic Work.
Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals- och intervjufasen
INFORMATION OM FÖRETAGET
Läs mer om Resurs här
Kontaktpersoner på detta företaget
Sara Frykedal
Consultant Manager Fanny Rosén
08-52257636
Fanny Rosén
Mette Risberg
0736448575
Hedvig Svärd
Konsultchef Catrin Laudon
Sara Frykedal
08-52257605
Fredrik Bardon
Konsultchefsassisten Anna Bengtsson
08-12 05 2224
Konsultchef Lisa Nordell
0812052231