Kundservicemedarbetare till Safely på svenska/arabiska deltid/timanställd

Kundservicemedarbetare till Safely på svenska/arabiska deltid/timanställd

Arbetsbeskrivning

Vi är ett företag som fokuserar på försäkringar gentemot konsumenter med inriktning på både svenska samt andra språk.
Vi söker just nu ytterligare en person för att hjälpa oss med det dagliga arbetet inom administration och kundtjänst.
Dina arbetsuppgifter:
- Ge support och service till Safelys kunder via inkommande samtal, chatt, mejl m.m.
- Hantera varierade ärenden som exempelvis: beställning, uppsägning, ändring av avtal, teknisk support, generella frågor m.m.
- Vara med från start och testa, utveckla och sätta rutiner för ett framgångsrikt kundservice-team
Vi söker dig som:
- Är strukturerad och kan hålla bra koll på dina olika ärenden
- Är positiv och har en bra energi som smittar av sig på dina kunder och kollegor
- Tycker det är roligt att hjälpa till och ge god service
- Är ansvarsfull och tycker det är viktigt att leverera med hög kvalité
- Är flytande i svenska och arabiska både i tal och skrift samt har fullständig gymnasiekompetens
- Meriterande är det om du har tidigare erfarenhet av kundservice eller annat serviceinriktat arbete!
Vi erbjuder:
- Ett lärorikt arbete med flertal delar såsom digitala plattformar och CRM-system
- Konkurrenskraftig fast timlön
- Flexibla arbetstider vardagar och helger
- Arbete hemifrån
- Möjligheten att vara med och starta upp ett helt nytt team från grunden
Varmt välkommen med din ansökan!
Lönetyp: Timlön
Anställning: Timanställd
Sökord: Kundtjänst, kundtjänstmedarbetare, kundservice, kundsupport, service, support, KS

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Safely AB Stockholm
  • 1 plats
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 8 september 2022
  • Ansök senast: 8 oktober 2022

Postadress

Västmannagatan 66
Stockholm, 11325

Liknande jobb


6 december 2022