OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Vi söker nu två nya kollegor till vårt fantastiska kundserviceteam. Den främsta arbetsuppgiften kommer vara att hantera inkommande chattar, mejl och samtal för ett uppdrag åt Universitets- och högskolerådet.
Vi söker dig som tycker om att arbeta i direktkontakt med kunden och kan effektivt hitta svar och lösningar för varje specifik situation utifrån gällande regelverk. Du är snabb och lyhörd för kundens behov och kan anpassa ditt kommunikationssätt utifrån vem kunden är.
Kvalifikationer
Det är viktigt att du alltid har en professionell ton gentemot kunden. Du är en genuint positiv person som har lätt för att bemöta olika typer av människor.
Befattningsspecifika kompetenser:
- Du är språkligt skicklig och kan uttrycka dig obegränsat på både svenska och engelska.
- Noggrann, analytisk, positiv och nyfiken.
- Datorvana och gärna erfarenhet av att ha arbetat i olika system.
Tidigare erfarenhet från ett serviceyrke med kundmöten, antingen via digitala lösningar eller via direktkontakt, är meriterande.
Erbjudande
Du får en närvarande, drivande och coachande arbetsledare som regelbundet följer upp dig och dina mål. Goda utvecklingsmöjligheter finns för rätt person.
Vi tänker oss att ni arbetar heltid med möjlighet till anpassning och startar den 23/5. Anställningen sträcker sig över sommaren med möjlighet till förlängning och tillsvidareanställning. Placering är vårt kontor på Västra Stationstorget 10, andra våningen i stationshuset på Lund central.
Tjänsten börjar med en tvåveckors utbildning där man får lära sig mer om hur man ska bemöta kunder men samt lära sig alla system vi jobbar i dagligen. Utbildningen kommer vara på heltid med start 23 maj 2022.
Arbetstider: Kontorstid måndag till fredag
Vill du veta mer om Samres besök vår hemsida: www.samres.se
Skicka in ditt CV och personliga brev till: jobb@samres.se
För eventuella frågor om uppdraget, kontakta Sara Lawett på: Sara.Lawett@samres.se
Vi kommer boka in intervjuer löpande. Hoppas vi ses!