Kundservicemedarbetare till SATS (Vikariat 1 år)

Kundservicemedarbetare till SATS (Vikariat 1 år)

Arbetsbeskrivning

Vill du inspirera människor till att bli hälsosammare och gladare?



Kundservicemedarbetare till SATS Servicekontor

  

Vill du vara med och bidra till att bekämpa en av de största hälsoutmaningarna i vår tid? Det är det vi gör på SATS genom att inspirera våra medlemmar, och därmed skapa en sundare och gladare livsstil. Du kommer att jobba i ett team med energiska kollegor, och få möjligheten att vara både professionell och personlig.

Nu söker vi efter en ny medarbetare till vår kundserviceavdelning på vårt servicekontor i Stockholm. Detta är ett vikariat med start så snart som möjligt. Vi letar efter dig som vill följa med oss på en resa för att tillhandahålla kundservice i världsklass till våra medlemmar och anställda.

Vi letar efter dig som verkligen älskar att hjälpa andra och kommer att arbeta för att ge våra medlemmar enastående service. Vi utmanar dig och ger dig goda förutsättningar för dig att växa och utvecklas i jobbet.

En av våra viktigaste uppgifter inom kundservice är att inspirera människor till träning. Vi hjälper också medlemmar och personal på centren med frågor om medlemskap, avtalsvillkor, betalningar och råd om våra tjänster och produkter.



Så kan du vara med och skapa en förändring


• Du ger exceptionell service till våra medlemmar och personal både via telefon och i olika skriftliga kanaler
• Du hjälper och vägleder våra medlemmar till att hitta de bästa tjänster och produkter för dem
• Du inspirerar våra medlemmar att träna mer eller att prova någonting nytt
• Du svarar på frågor rörande fakturor och avgifter
• Du stödjer våra center med bland annat interna rutiner och avtal



Är det här en bra beskrivning av dig?


• Du har erfarenhet av liknande position och känner till hur kundservice fungerar
• Du har goda systemkunskaper och har lätt för att söka efter information på olika ställen
• Du är bra på att kommunicera professionellt både muntligt och i skrift på både engelska och svenska
• Du har en stor arbetsförmåga och trivs med att arbeta i ett högt tempo
• Du är målinriktad och tycker om att arbeta i en prestationsinriktad kultur
• Du är positiv och full av energi vilket smittar av sig på de runt omkring dig
• Du är flexibel och samarbetar bra med andra
• Du tar ansvar, är strukturerad och strävar alltid efter att hitta den bästa lösningen för våra medlemmar och för SATS

De bästa anledningarna till att bli en del av vårt team


• Du får härliga och kompetenta kollegor
• Du får jobba med en mycket viktig och spännande produkt i ständig utveckling
• Som en del av vårt team får du också utmaningar, stora som små. Här kan du utveckla dina färdigheter och arbeta för att bli den bästa versionen av dig själv
• Goda utvecklingsmöjligheter bland annat genom vår interna utbildningsfunktion, SATS Academy
• Naturligtvis får du fri tillgång till fri träning på våra gym och rabatt på våra tjänster och produkter som vi erbjuder
• Du får möjlighet till att vara med och göra andra människor sundare och gladare

Som anställd på SATS är du med och gör ett viktigt jobb för vårt samhälle. Du är med och hjälper människor till ett bättre liv, till att realisera ett mål, eller kanske till och med genomföra en dröm. Det är detta som gör att vi på SATS troligtvis har en roligare och mer meningsfull arbetsplats än många andra.

Arbetsplatsen för tjänsten är på SATS huvudkontor i Sundbyberg i Stockholm och du kommer att rapportera till Head of Member Care.

Tjänsten är ett vikariat på 1 år, på 40 timmar per vecka och arbetstiderna är 08:00 - 17:00. Start så snart som möjligt. 



Lite siffror och fakta

SATS är Nordens största träningskedja med 250 träningscenter, runt 700 000 medlemmar och 10 000 medarbetare. Vi nöjer oss inte där utan har ambitionen för vidare tillväxt, både i Norden och resten av Europa. Vi har en spännande framtid framför oss, och önskar dig välkommen med på resan.

Kontaktpersoner på detta företaget

John Skarin, Platschef

Sammanfattning

  • Arbetsplats: SATS
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 12 juni 2020
  • Ansök senast: 3 juli 2020

Postadress

Mäster Samuelsagatan 60
Stockholm, 11121

Liknande jobb


Customer Success Manager!

Customer Success Manager!

29 november 2024