OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Har du Stockholms vänligaste telefonröst och gillar att lösa problem? Gillar du dessutom kaffe och service, är du kanske den vi söker?
Selecta är Europas ledande serviceföretag inom mat och dryck för arbetsplatser och offentliga miljöer. Kundservice består av 10 medarbetare som besvarar frågor och registrerar in felanmälningar. Selecta erbjuder våra kunder, stora som små, anpassade servicelösningar för kaffe- och varuautomater. Är du snabbast på tangenterna men aldrig på bekostnad av god kvalitet? Är du den som Gillar duktig på att förklara och Då kan det vara dig vi söker!
För mer information läs gärna mer på www.selecta.se
Om tjänsten
Selectas kundservice ansvarar för att ge förstklassig service till alla våra kunder. Vi är kundens kontakt. Kundservice består av 10 anställda, som besvarar kundernas alla frågor och löser problem. Vi vill erbjuda våra kunder världens bästa service och få dem att känna att vi finns här för dem. Vi har just nu ett behov av en självgående och driven medarbetare till vår kundservicegrupp. Tjänsten är en tillsvidare och arbetstiden är vardagar 7:30-16:30
För alla oss som arbetar på Selecta gäller det att i alla lägen göra det vi kan för att infria, och helst överträffa, kundernas och konsumenternas förväntningar. Hos oss mäts du både på vad du gör och hur du gör det därför är det viktigt att dina personliga värderingar överensstämmer med våra värderingar; Vinnande attityd, Integritet, Samarbete, Kundfokus och Arbete som utförs professionellt.
Avdelningen kundservice ingår i Selectas Client Experience Center. Vi hjälper till från avtal till avslut, allt för att våra kunder ska få en kundupplevelse i världsklass.
Placering är Selectas huvudkontor i moderna lokaler i Solna Strand.
Vem är du?
Vi söker dig som har erfarenhet av service och support. Kanske har du tidigare jobbat med kundservice i någon form. Att hanterat ärenden eller kanske support via telefon och i olika skrina forum? För att trivas och lyckas i rollen är det viktigt att du är noggrann, duktig på att förklara och har lätt att utrycka dig tydligt. Du vill arbeta i en grupp med en hög teamkänsla. Du älskar att ge förstklassig service och att hjälpa människor! Du har lätt att ta till dig nya kunskaper, är en god lyssnare är duktig på att förklara och vägleda. Du är trygg och lugn.
På kundservice skapar vi en bro mellan olika avdelningar, bland annat lägger du felanmälningar vidare till våra tekniker. Goda kunskaper i svenska och engelska är ett krav. Har du tidigare kaffekunskaper är det ett stort plus.
Selecta erbjuder:
En spännande utmaning i ett internationellt företag där vi anser att hög trivsel för personalen är grunden för personlig prestation. Hos oss får du arbeta med marknadsledande varumärken och spännande kunder som kommer att utmana dig och du dem. Vi sätter service och smak främst och naturligtvis så älskar du, precis som vi, ett gott kaffe.
Intresserad?
Har du frågor kring tjänsten är du välkommen att kontakta chefen för kundservice, Annmarie Åberg, annmarie.aberg@selecta.com Vi gör urval och intervjuer löpande, så skicka in din ansökan så snart som möjligt, dock senast 23-07-21
Välkommen med din ansökan!
Kontaktpersoner på detta företaget
Annmarie Åberg
0709-85 88 09
Fredrik Janebjer
0709858062
Joakim Davis
0709858546