OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Vi söker en person till vår Servicecentral som fungerar likt en larmcentral för våra garage i hela landet. Här besvarar vi samtal via en intercomtelefon från våra parkeringsanläggningar med bomsystem och på ett professionellt sätt hjälper vi kunder med deras problem.
Arbetstiden varierar mellan klockan 0630-2200 alla dagar, schemalagt arbete på helger var tredje vecka.
Servicecentralen är idag belägen i Hötorgsgaraget i Stockholm men kommer under maj månad att flyttas till vårt kontor i centrala Uppsala. Upplärning sker i vårt garage på Hötorget i centrala Stockholm och du som söker behöver därför kunna vara på plats i Stockholm under upplärningsperioden.
Arbetsuppgifter
• Besvara samtal via intercom telefon från våra parkeringsanläggningar
• Arbeta med kamerabevakning i garagen och på förekommen anledning kontakta väktare
• Överblicka felmeddelanden från bomsystemanläggningar
Arbetstempot på Servicecentralen är stundtals mycket högt och det är därför viktigt att du fungerar väl under stress och kan hantera flera saker på en och samma gång. Ett krav är att du har mycket god datavana och vana att jobba med flera olika program samtidigt.
Dina kvalifikationer
• Du är stresstålig och kan hantera flera saker samtidigt
• Erfarenhet från serviceyrken
• Erfarenhet av att använda telefon och dator som arbetsredskap
• Mycket goda kunskaper muntligt i såväl svenska som engelska
• Problemlösningsfokuserad
• Ha ett trevligt och professionellt bemötande
• Förmåga att kunna kommunicera i stressiga situationer
Varaktighet
Tillsvidareanställning på heltid, provanställning om 6 månader tillämpas
Frågor?
Kontakta Louise Thorsén, teamledare Servicecentralen på telefon 08-722 1500
Välkommen med din ansökan!
Kontaktpersoner på detta företaget
Carina Weir
08-722 1500
Hans-Ove Ekman
Maria Blom