OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Har du tidigare erfarenhet av kundservice och gillar att vara den som löser problem och skapar positiva upplevelser? Har du dessutom erfarenhet av administration och ett intresse för fastighetsbranschen? Då tycker jag att du ska läsa vidare. Sjödin fastigheter söker nu efter en kundtjänstmedarbetare till Helsingborg!
Som Kundservicemedarbetare...
är du nyckeln till att skapa trygghet och trivsel för våra hyresgäster. Du drivs av att hjälpa andra och leverera service i världsklass. Du kommer att hantera inkomna ärenden både via telefon och mejl och dagligen vara i kontakt med våra hyresgäster som kan behöva hjälp med allt från att felanmäla att torktumlaren inte fungerar i tvättstugan till att de saknar en hyresavi.
Det här kan du se fram emot!
Ta emot inkomna felanmälningar och registrera dem med rätt information samt tilldela det till rätt resurs
Problemlösning och mindre utredningar under ärendehanteringsprocessen
Hålla kontakten med interna och externa resurser gällande pågående ärenden
Administration i hyressystemet, t ex hyreshöjningar
Stötta övriga delar inom verksamheten vid behov
Du har tidigare erfarenhet av kundservice..
och söker efter en fartfylld roll med många kontaktytor. Du har tidigare erfarenhet av kundbemötande och vet vad som krävs för att leverera en god service till dina kunder. En missnöjd hyresgäst ser du som en möjlighet att vända till glad, snarare än som ett problem.
Detta krävs för rollen:
Tidigare erfarenhet av kundbemötande i en roll som exempelvis kundtjänstmedarbetare eller receptionist
Erfarenhet av administration
Goda kunskaper i Officepaketet
Mycket goda kunskaper i svenska och engelska, i både tal och skrift.
Det är meriterande om du har tidigare erfarenhet inom fastighetsbranschen. Då våra hyresgäster har många olika nationaliteter är kunskap i ytterligare något språk ett stort plus i kanten.
Som person tror vi att du...
Trivs med att ha många sociala kontakter, är duktig på att kommunicera och har en god problemlösningsförmåga. Samtidigt som du är självgående så är det viktigt att kunna be om hjälp och ha en god samarbetsförmåga. Vi söker dig som vill växa tillsammans med oss, så vi ser gärna att du vågar tar egna initiativ och ser möjligheter.
Hos oss kommer du till…
en organisation med högt i tak, där du är omgiven av ett familjärt gäng av engagerade och erfarna kollegor. Vi är en platt organisation där alla, oavsett var man är organisationen, hjälps åt. Hos oss finns stora möjligheter att vara med och påverka och vi uppmuntrar dig till att komma med nya idéer hur vi ska bli ännu bättre. Idag är vi ca 30 medarbetare med huvudkontor i Helsingborg.
Sjödin Fastigheter
Sedan starten 1967 har bolaget arbetat med energioptimering och fastighetsskötsel. Per Sjödin blev delägare i företaget 1988 och är därefter ensam ägare från 1992. Under åren har vi vuxit och utökat vår verksamhet. Idag har vi ca 2000 hyresobjekt från Landskrona i söder till Timrå i norr, där vi erbjuder olika typer av fastigheter, såsom bostäder, industrilokaler, kontor, kontorshotell, hotell och butikslokaler.
Vill du veta mer om oss besök gärna vår hemsida: www.sjodinfastigheter.se
Om detta låter som en spännande tjänst för dig…
är du varmt välkommen med din ansökan!
Sök tjänsten och bifoga ditt CV och personliga brev. Vi tillämpar löpande urval och annonsen kan komma att plockas ner om vi hittar rätt, så vänta inte med att skicka in din ansökan. Observera att vi inte tar emot ansökningar via e-post.
Har du frågor eller funderingar kring rollen eller rekryteringsprocessen är du varmt välkommen att kontakta Rekryteringskonsult Linnea Neldemo – linnea.neldemo@roirekrytering.se