OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Äntligen får vi leta efter dig! Inom kort kommer Länsförsäkringar Bergslagen driva skadedjurservice i egen regi. Vi är stolta, ödmjuka och riktigt glada över att verka lokalt och kunna erbjuda en nära och nu ännu bredare service till våra kunder. Vi är redo att öppna upp för ansökningar från dig som vill vara med på resan. Vi är nyfikna på just dig och hoppas att den här annonsen väcker ditt intresse för att söka. Välkommen med din ansökan!
Om jobbet:
Den här tjänsten är på många sätt navet för hela skadedjursservice löpande verksamhet. Du blir en mycket viktig kugge som håller ihop och koordinerar avdelningens arbete. Du blir vår kontakt ut mot våra kunder såväl som internt i dialogen med våra utetekniker. Tjänsten innebär att du via telefon och e-post bemöter våra kunder på ett serviceinriktat och lyhört sätt. Dina främsta arbetsuppgifter består i att ha daglig kontakt med kunder för att ge information och rådgivning kring skadedjursbekämpning, boka kundbesök åt utetekniker samt hjälpa till med dokumentation och annan administration.
Vårt erbjudande till dig
Det här är din chans att vara med och påverka och utveckla ett nytt verksamhetsområde likväl som du får utvecklas i din yrkesroll tillsammans med oss. Vi blir ett mindre team som kommer jobba tätt tillsammans där en bra blandning av frihet under ansvar, självständighet och teamarbete ingår i vardagen. Länsförsäkringar Bergslagen är en trygg arbetsgivare med trivsamt klimat och bra avtalsenliga villkor och förmåner. Vi värdesätter din utveckling och kundens upplevelse, kvalitet för kvantitet kommer alltid vara våra ledord.
Vem är du?
För att vara aktuell för den här tjänsten behöver du ha erfarenhet av att jobba med service och kundbemötande via telefon, mail och/eller andra IT-system/digitala lösningar. Det här är tjänsten för dig som trivs med att arbeta i en utvecklande miljö där du ställs inför utmaningar och problemlösning. Du är en ansvarsfull person som har förmågan att skapa och behålla struktur. Du behöver ha en god kommunikativ förmåga, vara serviceinriktad och ha en känsla för att skapa och upprätthålla goda relationer. Då vi kommer vara i uppstart är det viktigt att du som person trivs i ett förändrings- och utvecklingsorienterat klimat, och som med ett positivt och anpassningsbart förhållningssätt tar dig an dina arbetsuppgifter.
Låter det intressant?
Vill du veta mer om tjänsten eller rekryteringsprocessen? Ring Chef Skadeförebygg och Skadedjursservice Marcus Fridborn 073-920 01 55 alternativt HR-generalist Anne Pettersson 073-800 43 03. Vi gör urval löpande, ansök gärna så snart du har möjlighet.
Fackliga representanter är Helena Lindberg 021-19 01 85 för Forena och Linda Kamsvåg 021-19 02 19 för Akademikerföreningen.
Tjänsten är en tillsvidareanställning med placering i Västerås.
Vi gör allt vi kan för att främja en fördomsfri rekryteringsprocess och inkluderar därför tester som en del av urvalsarbetet. Vi eftersträvar och jobbar aktivt med att främja mångfald, olikheter är för oss en viktigt styrka.
Välkommen med din ansökan senast 16 mars.
Kontaktpersoner på detta företaget
Ann Lidén Pettersson, Säljledare
019-19 46 12
Tarja Lund, Skadechef
021-190117
Christina Wilhelmsson, Skadechef
019-194639
Fredrik Jonsson, Försäljningschef
019-194695
Maria Ridman, Försäljningschef
021-190231
Heléne Hemlin, Säljledare
021-190151
Susanne Lidmo, Chef Skadeförebygg och Säljstöd
021-19 02 20
Ann-Christin Lindahl, Affärsområdeschef Bank
021-190161