OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Skandiabanken fortsätter att expandera och söker därför ytterligare medarbetare till kontoret i centrala Linköping. Du kommer att ingå i ett team där engagemang, eget ansvar och laganda värdesätts högt - här är det en självklarhet att du är mån om din arbetsgrupp. På Skandiabanken har man roligt tillsammans och hjälper varandra samt delar med sig av sin energi till kollegorna.
INFORMATION OM TJÄNSTEN
I rollen som kundservicemedarbetare arbetar du med inkommande telefonsamtal och e-post från Skandiabankens kunder. Kontakten med kunderna innefattar att du ger professionell service samt informerar och säljer in Skandiabankens koncept. Ditt arbete är självständigt med kunden i fokus och i nära samarbete med dina kollegor. Du är därmed en viktig nyckelspelare genom att skapa mervärde för Skandiabankens kunder. Med hjälp av din naturliga förmåga att kommunicera kommer du bidra till att relationerna med de befintliga kunderna stärks.
Vi söker dig som
- Har gymnasieutbildning samt några års arbetslivserfarenhet
- Har ett eget intresse för vardagsekonomi
- Är en van användare i Windowsmiljö samt har goda kunskaper inom Officepaketet och Internet
- Har goda kunskaper i svenska, både tal och skrift då tjänsten innefattar mycket kommunikation, både muntlig och skriftlig
Det är starkt meriterande om du har erfarenhet av kundservicearbete, gärna via telefon och e-post. Du beskrivs av tidigare medarbetare som utåtriktad och en lyhörd teamplayer. Du brinner för kundfrågor, lägger stor vikt vid att ge god service och drivs av att finna den bästa lösningen för kunden. Liksom Skandiabankens befintliga personal besitter du ett engagemang och vill tillsammans med företaget arbeta för att Skandiabanken ska ha de mest nöjda kunderna!
OM SKANDIABANKEN
Skandiabankens kundservice i Linköping ansvarar för att ge professionell service åt bankens kunder via inkommande telefonsamtal, chatt och e-post. Verksamheten i Linköping har successivt byggts upp sedan starten år 2000 och omfattar idag cirka 160 medarbetare, varav ca 50 är studenter som arbetar deltid i resurspoolen. Fokus har varit att skapa en modern och konkurrenskraftig kundservice med inriktning på att sälja in Skandiabankens produkter och tjänster, vilket har resulterat i att företaget de senaste åren har blivit utsedda till Sveriges bästa kundservice vid ett flertal tillfällen.
Läs gärna mer på www.skandiabanken.se
START: Slutet av september
OMFATTNING: Heltid, tillsvidare
PLATS: Linköping
ANNONS ID: 14925136
KONTAKT: Rekryteringskonsult: Cathrin Eklund Lövstedt 0736-448506 .
Har du frågor kring tjänsten besvaras dessa på mail recruitmentlinkoping@academicwork.se under kontorstid. Ange gärna annonsid i ditt mail.
ANSÖKAN
Har du vad som krävs? Skicka in din ansökan via vår hemsida omgående då vi går igenom urvalet löpande. Ansök och läs mer på www.academicwork.se
SKYDD FÖR DEN PERSONLIGA INTEGRITETEN
När du skickar in din ansökan till Academic Work godkänner du att Academic Work behandlar dina uppgifter enligt PUL. Det är endast medarbetare inom Academic Work som kan ta del av dina uppgifter. Ingen information lämnas till extern part (kunder) utan ditt medgivande. Läs mer på http://www.academicwork.se/pul-information.aspx
Artiklar i detta ämnet
- Gratis kontantkort - Hur då?
Kontaktpersoner på detta företaget
Konsultchef Kristina Hammarlund
013-24 41 40
Sandra Bohlin
0736-44 85 55
013-470 9606
Rekryteringskonsult Cathrin Eklund Lövstedt
013-244109
0736-448506
Rebecca Berg
Karolina Knutsson
Consultant Manager Anna Fransson
013-474 5178
Konsultchef Kristina Hammarlund
013-24 41 40
Consultant Manager Kristina Hammarlund
013-24 41 40
Cathrin E.Lövstedt
Martin Danielsson