Kundservicemedarbetare till Skistar och Xzakt med start 20 december

Kundservicemedarbetare till Skistar och Xzakt med start 20 december

Arbetsbeskrivning

Xzakt och Skistar växer mer än någonsin och laddar således upp för denna vintersäsong

Arbetsort Gävle

Anställningsgrad 80-100%

Arbetstider Måndag - Söndag, 0700-2300 samt även röda dagar

Språk Primärt svenska och en liten andel engelska men även norsktalande och dansktalande kunder kan kontakta vår kundservice och behöver vår hjälp.

Vad behövs för att lyckas i rollen Positiv inställning, god erfarenhet av att använda datorer i sitt dagliga arbete då allt vi gör i så väl telefonsamtal, chatt och e-mail sker via datorer.

Mer om rollen Nu söker vi nya stjärnor som vill starta hösten samt vintern och jobba i vårt härliga gäng på Xzakt Kundrelation tillsammans med vår fantastiska kund: Skistar!

Som kundservicemedarbetare på Xzakt arbetar du för att hjälpa privatkunder över telefon, mail och chatt. Det innebär att du tar ägandeskap för våra kunders ärenden och ser till att lösa alla situationer på bästa sätt, samtidigt som du är effektiv i ditt arbete.

Våra kunder ska alltid få ett trevligt personligt bemötande. Att leverera Nordens bästa kundservice är ett tydligt mål för oss, vilket gjort oss ledande på marknaden! För att trivas på Xzakt är du en flexibel och prestigelös medarbetare som tar dig an dina arbetsuppgifter med stort engagemang. Vi vill att du har viljan att bli bäst på det du gör och att du drivs av att utvecklas. Det viktigaste för oss är inte vad du har gjort tidigare, utan det viktigaste är att du har rätt inställning, vilja och engagemang. Då detta är ett uppdrag för ett av nordens största skidresebolag ser vi gärna att du är skidintresserad.

För att lyckas i rollen som kundservicemedarbetare ser vi att du:

- Är serviceinriktad och alltid strävar efter att ge det lilla extra till kunden
- Är målinriktad och drivs av att se resultat i ditt arbete
- Har förmåga att hantera flera saker samtidigt och kan behålla lugnet i stressiga situationer
- Har en personlig mognad och god kommunikationsförmåga
- Behärskar svenska och engelska i tal och skrift


Vårt erbjudande:

Xzakt Kundrelation är en ett ungt och snabbt växande företag, så är du en driven person som brinner för att utvecklas är vi rätt arbetsplats för dig! Hos oss har du goda chanser att avancera i din karriär, så länge du visar vilja och engagemanget finns inget stopp.

Du startar tjänsten med en introduktion och utbildning i uppdraget. Tjänsten är på heltid med start i slutet av sommaren/början av hösten.

Vi har kollektivavtal. För oss är det dock viktigt att goda insatser premieras och vi har därför utvecklat ett bonussystem där varje medarbetare enkelt kan följa samt påverka sin rörliga ersättning. Friskvårdsbidrag utgår vid fast anställning.

Vi ser fram emot din ansökan! Vi rekryterar löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum.

Kontaktpersoner på detta företaget

Karin Spassova
0736326289

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Xzakt Kundrelation
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 13 december 2021
  • Ansök senast: 1 juni 2022

Besöksadress

Hälsingegatan 40, Stockholm
None

Postadress

Hälsingegatan 40
Stockholm, 11343

Liknande jobb