OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Vi söker kundservicemedarbetare som vill utvecklas inom ett mångsidigt uppdrag, för en av våra uppdragsgivare; SL Center, på sju olika platser i Stockholm.SL Kundtjänst och SL Center, är en del av verksamheten inom SL.Ett hundratal medarbetare som har som huvuduppgift att - för en utveckling av SL-trafiken - enkelt, samordnat och med hög kompetens ge information till och hantera synpunkter från resenärer i Stockholms Län samt säkerställa att resenären i SL trafiken har korrekt information och rätt biljett för en trygg resa.Arbetsuppgifter: Som kundservicemedarbetare på SL Center säljer Du biljetter samt svarar på frågor från kund som berör resvägar och tider inom ansvarsområdet för Stockholms Lokaltrafik.Din arbetstid är enligt kollektivavtal.Arbetstiden är förlagd måndag-fredag mellan 6:45 till 19:00 samt lördag mellan 9:45 till 17:30 med undantag för en av platserna där den är förlagd måndag till lördag mellan 6:00 till 24:00 samt söndag 6:30 till 24:00. Vi söker dig som har: -Gymnasieutbildning -Mycket goda kunskaper i svenska språket, muntligt och skriftligt -Goda kunskaper i engelska språket, muntligt och skriftligt -Erfarenhet av kundservice/försäljning -Datorvana De kvalifikationer vi efterfrågar finns hos en strukturerad person med tålamod och effektivitet.Din förmåga att arbeta i team, samtidigt som Du förväntas ha ett stort mått av självständighet visar på din flexibilitet.Du lär dig snabbt, Du vet vad god kundservice innebär och Du arbetar ständigt mot utveckling för både Dig själv och våra kunder.Du känner en glädje i mötet med kunden samt har erfarenhet av kassahantering. Sista ansökningsdag är den 15 april 2010 intervjuer sker löpande. Med runt 20 miljoner kundkontakter per år, 95 miljoner euro i omsättning, verksamhet på 13 orter och 3 000 medarbetare är man en av Nordens största arbetsgivare för ungdomar under 26 år, och på flera orter tillhör man de största privata arbetsgivarna.Bland kunderna finns Canal Digital, DNA, Fortum, Gigantti, PlusTV och Telia.Huvudkontoret finns i Solna utanför Stockholm och man har callcenters i bland annat Kalmar, Piteå, Östersund, Köpenhamn, Oslo och Helsingfors, med ca 200-300 arbetsplatser vardera.Läs mer på www.goexcellent.com
Kontaktpersoner på detta företaget
PT ansvarig Elin Wretemo
0856486595