Kundservicemedarbetare till snabbväxande Bee Charging Solutions

Kundservicemedarbetare till snabbväxande Bee Charging Solutions

Arbetsbeskrivning

För att hållbart kunna ha det samhälle vi är vana vid behöver vi göra förändringar, bland annat i vårt sätt att transportera oss genom omställningen till eldrift. Bee Charging Solutions är en av Sveriges ledande aktörer inom e-mobility och kommer, genom att tillgodose marknadens behov av enkel, flexibel och kvalitativ laddning till elbilar, att växa ytterligare de kommande åren. Därför söker vi nu dig som vill arbeta med kundservice i en snabbväxande bransch inom ett av de mest aktuella teknikområdena!



OM TJÄNSTEN OCH FÖRETAGET

Bee Charging Solutions har sedan starten 2015 vuxit till att idag vara cirka 30 dedikerade medarbetare som brinner för att driva omställningen till elektrifierat. Förutom att tillhandhålla helhetslösningar som möjliggör snabb och säker laddning där människor bor och jobbar, har Bee ett av Sveriges ledande nätverk av publika laddstationer. Detta gör det enkelt att äga och köra elbil och du kan fokusera på vart du ska härnäst, istället för hur du skall ta dig dit.

Som kundservicemedarbetare på Bee Charging Solutions kommer du att ha en viktig roll där du tillsammans med dina kollegor ansvarar för all kundservice till företagets kunder. Du är spindeln i nätet och har många kontaktytor vilket innebär att din struktur och koordinerande förmåga kommer att sättas på prov. Du kommer att arbeta med 1st line support och hantera en variation av ärenden inom såväl teknisk felsökning, frågor rörande fakturering och felanmälan.

Bee’s verksamhet är under ständig förändring och du förväntas bidra med ditt engagemang och din kunskap i syfte att höja kvaliteten på ditt och dina kollegors arbete.

EXEMPEL PÅ ARBETSUPPGIFTER

- Hantera och ge bästa tänkbara service till kunder via telefon och mail.
- Ansvara för löpande kommunikation med kund.
- Orderhantering.
- Reklamationshantering.


DU ERBJUDS

- En roll med stort eget ansvar.
- Möjlighet att bidra med din kunskap och erfarenhet för att utveckla verksamheten.
- Att verka i ett innovativt företag och en spännande bransch.
- Att utvecklas tillsammans med likasinnade kollegor.


VI SÖKER DIG SOM

- Har en god erfarenhet av att arbeta med kundservice i liknande roller.
- Har erfarenhet av att arbeta i en händelserik och koordinerande roll med många kontaktytor.
- Har ett dedikerat servicetänk.
- Har ett tekniskt intresse.
- Drivs av högt uppsatta mål och att vinna som lag.
- Talar och skriver flytande svenska och engelska.


SOM PERSON TROR VI ATT DU ÄR/HAR

- Prestigelös. Du vet att det krävs ett lag för att vinna spelet och hjälper dina kollegor med högt och lågt vid behov.
- Initiativtagande. Du identifierar förbättringsområden och säkerställer att dessa implementeras av dig och dina kollegor.
- Flexibel. Företaget är under kraftig tillväxt och den ena dagen är inte den andra lik. Du har förmågan att anpassa ditt arbetssätt utefter omständigheter som råder.
- Självorganisande förmåga. Du har förmågan att planera och prioritera arbetsuppgifter löpande för att effektivisera din och andras tid.
- Kommunikativ. Du har en förmåga att anpassa retorik och ditt sätt att kommunicera utifrån given situation.
- Kulturbärare. Du bidrar aktivt till arbetsglädje på arbetsplatsen.


ÖVRIG INFORMATION

Start: Omgående.

Arbetstider: Heltid, ordinarie kontorstider.

Plats: Helsingborg

Anställningsform: Detta ett konsultuppdrag där du blir anställd av A-hub och uthyrd till vår kund.

Rekryteringsprocessen hanteras av A-hub. Bee Charging Solutions önskemål är därför att alla frågor rörande tjänsten hanteras av A-Hub (https://www.a-hub.se/).

Sammanfattning

  • Arbetsplats: A-hub
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 1 februari 2021
  • Ansök senast: 21 juli 2021

Postadress

Sveavägen 141
Stockholm, 11346

Liknande jobb