OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
I samarbete med Teleperformance söker vi dig som vill ta chansen att arbeta som kundservicemedarbetare på lång sikt på soliga Kreta. Har du en genuin känsla för service och har kanske drömt om att bo utomlands någon gång i ditt liv?
På Teleperformance har du möjlighet att utvecklas och få rätt förutsättningar för att både kunna bo och jobba utomlands. Här kan du njuta av sol och bad, samtidigt som du arbetar på en arbetsplats som utmanar dig. Teleperformance erbjuder betald flygresa till Kreta samt står även för boendet under hela perioden du är anställd.
Arbetsuppgifter
I din roll som kundservicemedarbetare kommer du att arbeta för ett av varumärkena som Teleperformance samarbetar med. Deras samarbetspartners är bland annat Telia och Zalando.
Tillsammans med ditt team arbetar du med kundsupport för den svenska marknaden genom telefonsamtal, mejl och chatt. Du är behjälplig vid kundärenden som både är enkla och även lite mer utmanande. Dina arbetsuppgifter kan också innefatta merförsäljning och att informera kunderna om aktuella kampanjer. Du har mål som du arbetar efter som gör det tydligt för dig vad som krävs av dig.
Du utgår från det nya kontoret i Chania på Kreta och erbjuds shuttlebus för pendlingen från och till arbetet från ditt boende.
Arbetstid: 5 dagar i veckan, 8 h per dag
Startdatum: Teleperformance växer ständigt och har löpande startdatum året om.
Lön: 14 månadslöner plus bonus med möjligheter att göra mycket god förtjänst.
Kompetens, erfarenhet och personliga egenskaper
Vi söker dig som är 18 år eller äldre och som pratar flytande svenska samt har goda kunskaper i engelska. Du ska också kunna arbeta på plats på Kreta i minst sex månader.
Du som söker är utåtriktad, serviceminded och professionell. För att lyckas i rollen som kundservicemedarbetare på Teleperformance är det av vikt att du har en positiv inställning, är ansvarstagande och trivs med problemlösning.
Under rekryteringsprocessen genomför Teleperformance obligatoriska bakgrundskontroller på samtliga kandidater.
Teleperfomance erbjuder dig
På Teleperformance värderas en positiv och informell arbetsmiljö högt. Det är viktigt att medarbetarna är nöjda, att det finns en bra kamratskap och ett team med utrymme för mångfald. Du kommer att bli väl introducerad till dina arbetsuppgifter genom en gedigen introduktion. På kontoret kan du mellan kundsamtalen pausa med aktiviteter som exempelvis pingis. Det finns även tillgång till gym. Teleperformance anordnar också personalaktiviteter och event för sina medarbetare.
Tjänsten är en direktrekrytering och innebär en anställning på Teleperformance i Chania, Kreta.
Ansökan
Teleperformance har i denna process valt att samarbeta med JKS Sverige. Du söker tjänsten via ansökningslänken med registrerat CV på www.jksgroup.se. Skicka gärna in din ansökan så fort som möjligt, då vi arbetar med ett löpande urval. Har du frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta Elisabeth Widéen på 040 12 12 25.
Välkommen med din ansökan!
Teleperformance, the global leader in outsourced omnichannel customer experience management, serves as a strategic partner to the world’s leading companies in a wide variety of industries. The company has established the highest security and quality standards in the industry and uses proprietary deep learning technology to optimize flexibility on a global scale. The Group’s 300,000 employees, spread across nearly 80 countries, support billions of connections annually in 265 languages and enhance the customer experience with every interaction.
Kontaktpersoner på detta företaget
Sofie Mortensen
46702-452535
Tove Fröman