Kundservicemedarbetare till Solna

Kundservicemedarbetare till Solna

Arbetsbeskrivning

Letar du efter ett yrke där du kan hjälpa människor och samtidigt få värdefull erfarenhet inom kundservice? Då är en tjänst som kundservicemedarbetare för CityMail hos Barona det perfekta jobbet för dig!

Vi söker just nu två engagerade och ansvarsfulla kundservicemedarbetare för vårt dynamiska team inom logistik och pakethantering. Som en viktig del av vårt kundserviceteam kommer du att arbeta med att hantera inkommande trafik via telefon och mejl, och därigenom spela en avgörande roll för att säkerställa vår kunds tillfredsställelse.
Vi söker dig som: Har en god kommunikativ förmåga.
Har goda svenska kunskaper i både tal och skrift.
Har datorvana och är lätt att lära dig nya system.
Är noggrann och serviceinriktad.
Har förmågan att hålla många bollar i luften.
Meriterande om du har tidigare erfarenhet från ett serviceyrke – detta är dock inget krav då stor vikt läggs vid dina personliga egenskaper.

Arbetsuppgifter:
Du kommer hantera inkommande telefonsamtal och mejl från kunder relaterat till logistik och pakethantering. Gradvis hantera och besvara kundförfrågningar via mejl.
Multiskillning gentemot andra uppdrag inom kundservice sker succesivt, vilket kräver en flexibel inställning.
Din arbetsdag som kundservicemedarbetare innebär att du är en viktig länk mellan företaget och våra kunder. Du kommer att hantera inkommande samtal och gradvis lära dig att besvara mejl relaterade till logistik och pakethantering. Du kommer även att vara flexibel och hjälpa till med andra kundserviceuppdrag vid behov. Din förmåga att förstå kundens behov och vara lugn samt saklig kommer att vara nyckeln till att överträffa deras förväntningar.
Om tjänsten:
Vi erbjuder kollektivavtalsenlig lön och arbetet utgår från Baronas fräscha lokaler placerade i Solna. Barona Contact Center erbjuder dig en stimulerande och händelserik arbetsmiljö. Barona har kollektivavtal, tjänstepension och friskvårdsbidrag.
Omfattning: 30 - 40 timmar/veckan
Arbetstider: Öppetiderna för uppdragen 8–18 måndag - torsdag samt 8 - 17 på fredagar.
Ansökan:
Om du är redo att ta dig an en spännande roll där du kan utvecklas och leverera enastående kundservice, ser vi fram emot att höra från dig. Intervjuer hålls löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag, så skicka in din ansökan redan idag. På grund av GDPR kan vi inte ta emot ansökningar via mejl, så ansök till tjänsten via vår hemsida. Vid frågor relaterade till processen, varmt välkommen att höra av dig till Matilda Nordkvist på matilda.nordkvist@barona.se
Varmt välkommen med din ansökan!

Om Barona 
Barona är en internationell koncern med kontor i 10 länder. I Sverige har vi kontor i Stockholm, Göteborg, Falun, Malmö och Strömsund och levererar lösningar inom kompetensförsörjning över hela landet. Vi erbjuder våra kunder ett visionärt och framtidsanpassat partnerskap och våra medarbetare spännande möjligheter i alla skeden av karriären. Ända sedan starten i Finland 1999, bygger vår framgång på att hela vår organisation är kundorienterad och utmanar traditionellt tänkande när det gäller tjänsteutbud och affärsutveckling. Genom vårt fokus på innovation och digitalisering kan vi ständigt ligga i framkant när det gäller modern rekrytering. 
Läs mer på  Om Barona - Barona Sverige

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Barona Contact Center AB
  • 2 platser
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 25 oktober 2023
  • Ansök senast: 8 november 2023

Liknande jobb


26 november 2024