OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Är du en positiv person med ett stort intresse för service, administration och kundsamtal? Vill du vara med och bidra till vår kunds framgångar? I rollen som Kundservicemedarbetare får du chansen att göra just det, och samtidigt ha ett väldigt roligt och utvecklande jobb. Sök redan idag!
Tjänsten är till att börja med en visstidsanställning på 3 månader och du är anställd av Barona Contact center under denna period. Vi söker en person som kan börja jobba omgående.
Vad innebär rollen som Kundservicemedarbetare?
Det dagliga arbetet går först och främst ut på att ge professionell service och support och ta emot inkommande samtal, mejl och chatt tillsammans med trevliga kollegor. Utöver det kommer du att administrera och hantera ärenden du ansvarar för. Som Kundservicemedarbetare tillhör du kundserviceavdelningen och rapporterar till chefen för kundtjänst. Du kommer att arbeta i moderna och trivsamma lokaler i Solna.
Vem är du?
För att lyckas är det viktigt att du är positiv, kommunikativ och engagerad. Du har god känsla för service, administration och kundsamtal och uppskattar utmaningar i arbetet. Du störs inte av många intryck på samma gång, utan håller dig lugn även i pressade situationer.
Vi önskar även att du
* har arbetat inom kundservice tidigare
* talar och skriver svenska obehindrat
* har en god dator-och systemvana
* har lätt för att sätta dig in i nya arbetssätt och rutiner
Välkommen med din ansökan!
Tjänsten avser 40 h/vecka under kontorstider. Du blir anställd som konsult hos Barona och vi tillämpar kollektivavtal via Kompetensföretagen och Unionen. Intervjuer hålls löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag, så skicka in din ansökan redan nu! Vid frågor om tjänsten kontakta elin.nilsson@barona.se
Varmt välkommen med din ansökan!