Kundservicemedarbetare till specialuppdrag

Arbetsbeskrivning

Är du en social person som dessutom har lite koll på teknik och telekom? Tycker du att det är roligt att hjälpa och vägleda? Då kan det här vara uppdraget för dig!

Beskrivning
Perido söker flera kundservicemedarbetare i en lite annorlunda roll till vår kund. Kunden är ett stort och omtyckt telekomföretag med stark närvaro i Sverige såväl som internationellt. Denna tjänst är placerad strax norr om centrala Stockholm.

I detta specialuppdrag kommer du jobba med rapporter om täckning som kunder har skickat in från olika platser i Sverige. Du kommer att gå igenom dessa rapporter och stämma av informationen mot kartor och utbyggnadsplaner - här är det viktigt att du är strukturerad och kan jobba metodiskt. Vid eventuella fel eskalerar problemen till supportkollegor via ärendehanteringssystemet.

I samband med hanteringen av dessa rapporter kommer du dessutom att ha mycket kontakt med kunder, exempelvis för att komplettera med mer information eller berätta att rapporterna har hanterats. Det är viktigt att du oavsett kund ger ett professionellt och trevligt bemötande - det ska vara en positiv upplevelse att prata med dig! Därför är det också viktigt att du sen tidigare har erfarenhet av kundtjänst eller något annat serviceyrke. Vi tror att du som söker tycker om att bemöta och hjälpa människor samt har ett genuint intresse för service. Varmt välkommen med din ansökan!

Kravprofil
-Gymnasiekompetens
-Erfarenhet av kundservice
-God datorvana, lite teknikkoll
-Du uttrycker dig väl i tal och skrift, även på engelska

Omfattning och tillträde
Tillträde så snart som möjligt, uppdragstid 3 månader med eventuell förlängning. Heltid.

Ansökan
Skicka din ansökan med bifogat CV via e-post till rekrytering@perido.se snarast då urvalet kommer att ske löpande. Ange referensnumret i ärenderaden.

På intervju hos oss avslöjar vi namnet på kundföretaget och berättar mer om tjänsten. Om du har annan akut fråga kan du mejla vår frågemejl (fraga@perido.se), du får svar vardagar inom 24 timmar. Så länge annonsen finns på vår hemsida är tjänsten sökbar.

Referensnummer
10152DB

Kontakt
E-post ansökan: rekrytering@perido.se
Övriga frågor: fraga@perido.se

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Perido Skills AB STOCKHOLM
  • 1 plats
  • 3 - 6 månader
  • Heltid
  • Publicerat: 8 april 2014

Postadress

Stora Nygatan 27
STOCKHOLM, 11127

Liknande jobb


5 november 2024

Customer Experience Coordinator

Customer Experience Coordinator

4 oktober 2024