OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Är du en erfaren kundservicemedarbetare men vill ta an nya utmaning inom drivmedel marknad? Då har du kommit rätt, sök till ST1 redan idag:
Vi söker dig som:
Som person ser vi gärna att den som söker är kreativ och vill hittar nya lösningar på uppkommande problem. Personen vill ständigt utvecklas och vara med och förändra organisationen i olika riktningar. Ser man även sig själv som strukturerad med förmågan att ta eget ansvar samt har ett bra tålamod kan det då vara rätt person för oss. Nyfikenhet och engagemang är två bra egenskaper som vi gärna ser att personen har. Vi ser även att personen är en prestigelös lagspelare med vilja att lära sig nya saker.
Gällande kompetens så ser vi gärna:
En person som har erfarenhet av servicerelaterade roller sedan tidigare och är van vid att hantera kunder på ett professionellt sätt (helst både B2C och B2B). Personen har minst gymnasieutbildning och har tidigare erfarenhet av en kundtjänst roll. Har personen erfarenhet av telefon/mail som arbetsverktyg eller jobbat med CRM system är det meriterande. Vi ser gärna att personen har systemvana sedan tidigare och kan hantera MS Office. Vidare är det ett krav att personen kommunicerar väl på svenska och engelska i både tal och skrift.
OM ST1
St1 Sverige AB är ett av Sveriges största bensinbolag på drivmedelsmarknaden med en vision om att vara ledande producent så väl som försäljare av CO2-medveten energi. Samtidigt som bolaget ständigt arbetat med att prioritera miljöfrågan högt, har de, sedan etableringen i Sverige år 2004, vuxit och tagit fler marknadsandelar.
På ST1s kontor i Sundbyberg jobbar ungefär 100 personer med försäljning mot privat- och företagskunder. Här finns ytterligare funktioner samlade så som Finans, IT, HR och kundservice. På kundservicen jobbar ett team om 16 personer där de hanterar inkommande ärenden av privat- och företagskunder via telefon, mail, chatt och sociala medier gällande deras drivmedelskort som totalt är 4 stycken idag.
PRAKTISK INFORMATION
Start: Omgående
Omfattning: Heltid, tillsvidare
Placering: Centrala Sundbyberg
Arbetstider: måndagar – fredagar, kontorstider
Lön: enligt kollektivavtal och överenskommelse
VI ERBJUDER DIG
Workz är specialister på kundservice. Som anställd hos oss får du en rejäl grundutbildning inom därefter löpande träning och utbildning inom olika delar av kundservice som kommunikation, kundhantering och affärsmässighet. Du har även möjlighet att bli certifierad i kundservice, något som uppfattas som värdefullt på arbetsmarknaden.
Vårt erbjudande till dig som anställd hos Workz Sweden inkluderar utöver kollektivavtalsenliga villkor och dedikerad konsultchef som utbildar, utvecklar och tillgänglig för dig som konsult hos oss.
Kontaktpersoner på detta företaget
Ulrica Engbrink
Jonas Norén
Emmy Angeklint
Sanna Larsen
Daniel Topic