Kundservicemedarbetare till stort bolag i Stockholm!

Arbetsbeskrivning

Kundservicemedarbetare till stort bolag i Stockholm!

Kunder är vår kunds allt. Att förstå deras behov och önskemål är allt dom gör, från hur de designar produkter till hur de ser efter dem när våra kunder tar hem dem. Och det är här du kommer in i bilden - genom att lyssna, förstå och erbjuda lösningar som inte bara fixar problemet utan levererar en upplevelse.

Uppgifter & ansvar

I rollen som kundservicemedarbetare har du nära dialog med kollegor och din chef för att säkerställa att du håller en hög kvalité i varje kundkontakt. Du är en del i eftermarknadsteam som säkerställer att befintliga kunder får stöd när de behöver nya tillbehör eller reservdelar till sina produkter. Så som i många branscher är eftermarknaden en viktig kanal för att bygga lojalitet och en viktig del i ditt uppdrag är att förvalta varje kontakt på ett sätt som både gör kunden nöjd och inspirerad.

* Du ansvarar för att hantera ärenden inom flera områden som t.ex. produkt-, leverans-, prisfrågor, orderläggning, e-handelssupport och givetvis rådgivning kring reservdelar.
* Din huvudsakliga källa till ärenden är telefon & ärendehanteringssystem.
* Du kommunicerar ofta med kunder som behöver stöd i att hitta rätt reservdel och du har tillgång till stödsystem med detaljerad produktinformation.
* Du, precis som dina kollegor, ansvarar för att alltid arbeta med förbättringar av processer och förväntas agera för att korrigera en process som skapar onödigt arbete.



Vad tror vi om rätt kandidat?

Du som passar i denna grupp har med all säkerhet något års erfarenhet av kundservice, extra meriterande är det med erfarenhet inom teknisk rådgivning eller av hushållsprodukter. Du är entusiasmerande och har förmågan att använda frågeteknik för att få kunder att beskriva sitt behov. Du har en stor portion tålamod och visar engagemang genom din genuina nyfikenhet. Du älskar att engagera dina kollegor och är förmodligen den som drar ihop ditt team till AW. Du är företagsam och har i tidigare roller visat detta genom att inte bara hitta problemen, utan genom att ha drivit igenom förbättring där det behövts.



Vad erbjuder vi?

Du har nu möjligheten att vara med och bidra till att förädla hur ett marknadsledande bolag kommunicerar med sina kunder, något du kommer ha stor nytta av under din karriär. Du blir en viktig del i ett team och möjligheterna att utvecklas är stora för den som engagerar sig. Du kommer arbeta innanför tullarna, en minut från närmsta tunnelbanestation. På kontoret finns tillgång till träningslokaler. Du kommer få introduktionsutbildning under dina första veckor

Kontaktpersoner på detta företaget

Li Lövebrant
08-120 753 03
Emma Linde
073-4368109
Kristina Lindberg

Kristina Lindberg
0470-723388
Rebecca Moberg

Kristina Lindberg
076-6187940
Madeleine Göransson
0733205636
Madeleine Göransson
0733-205636
Madeleine Adlerstam
0734-368169
Magdalena Josefsson
0734-368111

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Maxkompetens
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Ej angivet
  • Heltid Permanent
  • Publicerat: 2 april 2019

Besöksadress

Herkulesgatan 12, Stockholm
None

Postadress

Herkulesgatan 12
Stockholm, 11152

Liknande jobb


26 november 2024