OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Vi vill ha fler kollegor!
VI ÄR TRANSCOM
Transcom är en global specialist inom kundservice och kundnöjdhet genom vårt omfattande nätverk av 50 kontaktcenter i 21 länder på 33 språk (wow!). Vi drivs av innovation och har en passion för att hjälpa människor att lösa problem. Dessutom är vi en av Sveriges största arbetsgivare för unga människor.
DIN ROLL
I din roll som kundservicemedarbetare kommer du att arbeta för nordens mest populära streamingtjänst, Viaplay. Du kommer att hantera alla Viaplays digitala kanaler såsom inkommande samtal, mail, sociala medier samt chatt. Ditt uppdrag blir att ge kunderna experthjälp inom dessa områden. Du får mycket eget ansvar, men lämnas aldrig utan stöd tack vare den starka teamkänsla och höga engagemang från både kollegor och ledare.
DINA SUPERKRAFTER
Vi ser gärna att du har ett genuint intresse för att jobba med människor, är tydlig i din kommunikation och har lätt för att anpassa dig efter kundens olika behov och humör.
Utöver detta ser vi att du är:
Engelska flytande i tal och skrift
Svenska flytande i tal och skrift
Du måste vara över 18 år och gymnasieexamen är ett krav
För att du ska trivas ser vi att du är serviceminded, tålmodig och resultatorienterad. Tempot hos oss är högt, men alltid med en grym teamkänsla – på Transcom jobbar vi tillsammans.
DETTA FÅR DU
På Transcom får möjlighet att utvecklas och växa som individ. Här kan du bygga en karriär inom en internationell miljö. Du finner dansk-, finsk-, svensk- och norsktalande kollegor hos oss. Vi är stolta över att kunna säga att nästan alla tjänster hos oss har tillsatts av personer som en gång hade rollen som kundservicemedarbetare. Har du en drivkraft kan vi garanterat göra underverk.
Förmåner
Utöver ljusa lokaler, trevliga kollegor och engagerade ledare erbjuder vi även
kollektivavtal
rikskortet
friskvårdsbidrag
utvecklingsmöjligheter
utbildning
möjlighet till bonus
Intervjuer genomförs löpande så skicka in din ansökan redan idag!
Anställningsförhållanden
Befattning: CSR (Customer Service Representative) Transcom
Arbetstid: Schemalagd arbetstid, öppettider måndag - söndag, 10:00 - 22:00.
Anställningsgrad: 100%
Kollektivavtal: Unionen
Anställningsform: Tillsvidareanställning, provanställning 6 månader
Startdatum: 2020-03-09
Rekryteringsprocessen
Du behöver inte skicka något CV till oss. Efter att du fyllt i din ansökan via vår hemsida kommer du att få ett mail med 4 tester som är första steget i vår urvalsprocess. Vid godkända tester är nästa steg ytterligare ett test, ett språktest. Vid godkänt språktest är det tredje steget en telefonintervju.
Överensstämmer din profil med det vi söker, så bjuder vi in dig till en personlig intervju. Där får vi möjlighet att berätta mer om tjänsten samtidigt som vi får lära känna dig bättre genom en personlig intervju.
För mer information om tjänsten, maila oss på jobb.sverige@transcom.com.
Kontaktpersoner på detta företaget
HR Manager Stockholm Jennifer Kendrick
08-12080066
Business Manager Inger Sandin
HR Manager Louise Anderberg
Rekryterare Eva Hägglund
Rekryterare Marie Johansson
HR Assistent Marie Fjällrot
070-7768037
Office administrator Julia Holmberg
Rekryteringsspecialist Elin Melkersson
Rekryteringsspecialist Elin Melkersson
0707768014
Rekryterare Olivia Pettersson
0707768053