OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Servicehjälte för vårt kundsupportteam i Strömsund
Älskar du att leverera enastående service till kunder? Letar du efter en möjlighet att utveckla dina färdigheter inom kundbemötande? Trivs du i en kommunikativ roll där du kan arbeta både självständigt och i ett team? Då är detta jobb för dig! Vi söker nu två positiva och engagerade medarbetare till vårt kundsupportteam i Strömsund.
Arbetsbeskrivning
Vi söker förstärkning till två olika teamområden: Coop Poäng och Coop Kundkontakt.
Inom Coop Kundkontakt tar vi hand om frågor gällande Coops butiker, erbjudanden, produkter och hanterar reklamationsärenden. Rollen innebär att självständigt söka information om olika livsmedel och ge kunder receptinspiration för att besvara deras frågor.
Inom Coop Poäng-teamet arbetar vi med ärenden som rör Coops poängsystem, erbjudanden, webbplats och den tillhörande administrativa processen.
Bakgrund
Vi letar i första hand efter dig som är serviceinriktad och självgående, samt har goda kunskaper inom datoranvändning. Du kommunicerar tydligt både muntligt och skriftligt och har förmågan att snabbt ta till dig information. Noggrannhet är viktigt i rollen, och du bör vara flexibel, hjälpsam och ha förmåga att arbeta i team.
Om du har tidigare erfarenhet inom kundservice och/eller har jobbat inom matvaruhandeln är det meriterande.
Övrig information
Arbetstiderna är förlagda på vardagar mellan klockan 08.00 – 18.00 och det finns möjlighet att få arbeta 20–40 timmar i veckan. Start är omgående med hänsyn till andra åtaganden.
Barona sitter i fräscha lokaler i Ulriksfors, några kilometer från centrala Strömsund. Vi erbjuder friskvårdsbidrag, teamaktiviteter, frukostar och massagebidrag. Genom vår Barona Akademi får du en individuell utbildningsplan och tillsammans arbetar vi för att nå din fulla potential inom kommunikation och kundbemötande. Vi jobbar tätt med daglig dialog med kollegor och rapportering till närmsta chef.
Intervjuer hålls löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag, så skicka in din ansökan redan idag. På grund av GDPR kan vi inte ta emot ansökningar via mejl, så ansök till tjänsten via vår hemsida. Vid frågor relaterade till processen, varmt välkommen att höra av dig till Matilda Nordkvist på matilda.nordkvist@barona.se
Varmt välkommen med din ansökan!
Om Barona
Barona är en internationell koncern med kontor i 10 länder. I Sverige har vi kontor i Stockholm, Göteborg, Malmö, Falun och Strömsund och levererar lösningar inom kompetensförsörjning över hela landet. Vi erbjuder våra kunder ett visionärt och framtidsanpassat partnerskap och våra medarbetare spännande möjligheter i alla skeden av karriären. Ända sedan starten i Finland 1999, bygger vår framgång på att hela vår organisation är kundorienterad och utmanar traditionellt tänkande när det gäller tjänsteutbud och affärsutveckling. Genom vårt fokus på innovation och digitalisering kan vi ständigt ligga i framkant när det gäller modern rekrytering.
Läs mer på Om Barona - Barona Sverige