Kundservicemedarbetare till Sundsvall

Kundservicemedarbetare till Sundsvall

Arbetsbeskrivning

Vi söker Kundservicemedarbetare till vårt kontor i Sundsvall.
Hos Dynava får du möjlighet att utmana dig själv genom att arbeta både med inkommande och utgående kundservice.
Dynava erbjuder företag outsourcad kundservice. Brinner du för service och kvalité och trivs med att vara kundens problemlösare? Vi blandar olika uppdrag så att vardagen inte blir tråkig. Vill du vara en del av vårt härliga gäng och lockas av att hjälpa kunder snabbt och effektivt, då har vi jobbet för dig. Vi är ett ungt litet team på kontoret i Sundsvall.
Som kundserviceagent möter du många kunder via telefon, men vi betjänar även kunder via andra kanaler som chatt, e-post och social media. Det kan röra sig om mottagande av beställningar, produktfrågor eller allmän kundrådgivning. Arbetet är snabbt och intensivt, så vi hoppas att du har bra stresstålighet med kunden i fokus i alla lägen.
Vi erbjuder:
· Varierande kundserviceuppdrag inom trafikbranschen i första hand
· Hantering av inkommande samtal.
· 80-100 procent
· 1 veckas grundutbildning
· Startdatum 16 januari
· Lön samt villkor enligt kollektivavtal.
Vi söker dig som:
Har drivet att leda din egen utveckling och modet att ta egna initiativ när det behövs. Förmåga att vara lyhörd för att överträffa kundens förväntningar. Söka fram och filtrera bland en mängd information. Ansvarskänsla och nyfikenhet att lära nytt är också viktiga egenskaper.
· Kan behålla fokus från första till sista kund
· Har hög närvaro och ser det som en självklarhet att hålla arbetstider
· Gillar att jobba mot uppsatta mål och har ett driv att utvecklas och förbättras
· Har flytande kunskaper i svenska och engelska i både tal och skrift
Det viktigaste i en kundrådgivares arbete är ändå serviceanda, en positiv attityd och ett driv att lära dig nytt.
Hur är det att jobba på Dynava?
Du kommer till en arbetsgemenskap där vi hjälper varandra men även har roligt tillsammans.
Vi har dygnet runt verksamhet vilket förutsätter arbete kvällar och helger, även om den mesta arbetstiden är förlagd till dagtid. Trots olika arbetstider strävar vi efter att göra det så enkelt som möjligt att förena arbete och annat liv genom att möjliggöra tex ”kompisbyten”.
Utbildningen är till stor del självstudier som varvas med delprov och gruppgenomgångar med hjälp av mentorer för uppdraget. På så sätt får du en individuellt anpassad utbildning samtidigt som du alltid har möjlighet att be om hjälp så du inte behöver oroa dig för misstag. När utbildningen är klar får du fler utbildningar och tjänster vartefter du lärt dig ett uppdrag.
Du kan känna dig trygg i att människors olikheter, oavsett etnisk tillhörighet, religion, sexuell läggning och ålder, är av underordnad betydelse. Tillsammans skapar vi en arbetsmiljö med respekt och tillit till varandra.
Vill du läsa mer får du gärna gå in på vår hemsida.
Vad mer finns i beredskap?
Dynava är en del av Eniro-koncernen. Alla anställda oavsett anställningsform omfattas av vårt kollektivavtal. Vi erbjuder dig måltidssubventioner, friskvårdspeng och läkarvård för att nämna några.
Vi erbjuder 80 % och uppåt.
Du får ditt schema med 3 veckors löpande framförhållning och omfattas av kollektivavtal, med förmåner som friskvårdsbidrag, frukt och kaffe/te.
Instruktioner för sökning
Vi ser det som meriterande om du har erfarenhet av att arbeta inom Kundtjänst, försäljning eller kontaktcenter alternativt annat serviceyrke, men det är inget krav. Meriterande språk är norska och arabiska.
Om du har frågor är du välkommen att kontakta Jill Bergenheim 070-564 81 22.
Vi behandlar ansökningar löpande, så vänta inte sök redan idag.
Sista ansökningsdag 12 december.

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Dynava AB SUNDSVALL
  • 1 plats
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 3 januari 2023
  • Ansök senast: 12 januari 2023

Postadress

Nybrogatan 14
SUNDSVALL, 85231

Liknande jobb


5 november 2024

Customer Experience Coordinator

Customer Experience Coordinator

4 oktober 2024