Kundservicemedarbetare till svenskt medicintekniskt bolag

Arbetsbeskrivning

Placera Personal AB är ett rekryterings- och konsultuthyrningsföretag som är specialiserade inom ekonomi, marknad/kommunikation och administrativa tjänster. Varje år tillsätter vi hundratals tjänster hos våra kunder som befinner sig i många olika branscher. Vi har funnits sedan 1988 och vår verksamhet är en av branschens mest erfarna och betrodda. Vi är auktoriserade och medlemmar i Bemanningsföretagen.

Företaget
Vår kund är ett mindre svenskt medicintekniskt företag som är verksamt inom området EKG. Bolaget har sitt kontor i Solna Strand där ett engagerat och trevligt team välkomnar dig.

Tjänsten
Till vårt trevliga kundföretag söker vi nu en kundservicemedarbetare för att täcka upp under några månader. Du kommer ha ansvar för orderprocessen, hantera många olika kontaktytor, internt som externt samt övrigt förekommande administrativa uppgifter. Tjänsten gäller ett konsultuppdrag på heltid med start i juni och fram till sista augusti, med chans till förlängning. Du anställs av Placera Personal och arbetar som konsult hos vår kund.

Exempel på förekommande uppgifter i tjänsten:

• Ta emot och hantera förfrågningar från kunder och distributörer
• Ta emot ordrar och skicka leveranser till kunder
• Hantera orderärenden och svara på leveransfrågor från kunder
• Övriga administrativa uppgifter samt internt stöd till kollegor

Kvalifikationer
Följande kvalifikationer ser vi som lämpliga för tjänsten:

• Tidigare erfarenhet inom kundservice/serviceyrket
• God dator- och systemvana
• Svenska och engelska flytande i tal och skrift

Personligt
För att passa i rollen som kundservicemedarbetare hos vår kund tror vi att du är en framåt och orädd person som har lätt för att hantera olika kontaktytor. Vidare är du ansvarsfull, självgående och strukturerad i ditt arbete. Du kommer gärna med idéer, gillar att ta för dig samt göra det lilla extra.

Intresse för tjänsten
Känner du igen dig? Tveka inte att skicka in din ansökan direkt. Vi gör löpande urval och intervjuer och tjänsten ska tillsättas snarast möjligt. Välkommen med din ansökan!

Bli en av oss
Som medarbetare hos Placera Personal kan du känna stor trygghet då du blir en del av en verksamhet som är branschens mest erfarna och betrodda, vi började redan 1988. Vår långa erfarenhet och vårt goda rykte gör att vi har många intressanta och framgångsrika företag på kundlistan vilket innebär många spännande möjligheter för dig. Vi är specialiserade inom ekonomi, marknad/kommunikation och administrativa tjänster. Du är ansluten till vårt kollektivavtal och erbjuds en marknadsmässig lön, friskvårdsbidrag och pensionsavsättning.

Som en av oss kommer du att bli en del av en värderingsstyrd organisation som brinner för det vi gör. Vår positiva företagskultur bidrar till att konsulter, konsultchefer och rekryterare stannar länge hos oss och vår målsättning är att ge dig långsiktig utveckling med nya kunskaper och erfarenheter. Vi som jobbar på Placera Personal är Hängivna, Nyfikna och Trygga. Det skapar långsiktiga relationer, öppnar för kunskap och kreativitet och tillsammans blir vi starkare och klokare.

Kontaktpersoner på detta företaget

Fredrik Johansson
08-586 22 713
Elisabet Holmene
08-58622709
Klara Eidhagen
08-586 22 716
Malin Karlsson
08-586 22 723
Robel Ghirmay
08-586 22 720
Ecaterina Cavieres
08-586 22 719
Joakim Hällström

Joakim Hällström
0765-36 27 12
Ann Nilsson
08-586 22 708
Rekryterare Ecaterina Cavieres
08-586 22 719

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Placera Personal AB
  • 1 plats
  • 11 dagar - 3 månader
  • Heltid
  • Enligt Överenskommelse
  • Heltid Heltid Juni - Augusti, med chans till förlängning
  • Publicerat: 23 maj 2018

Besöksadress

Kista Science Tower
None

Postadress

Kista Science Tower
Kista, 16451

Liknande jobb


Customer Success Manager!

Customer Success Manager!

29 november 2024