Kundservicemedarbetare till SwedPaper AB

Kundservicemedarbetare till SwedPaper AB

Arbetsbeskrivning

Om företaget
SwedPaper tillverkar och säljer vitt säck- och kraftpapper till förpackningsindustrin och är i dag en av de större europeiska tillverkarna i detta segment. Företaget har en väletablerad verksamhet med mycket erfarenhet samt långa och goda kundrelationer. SwedPapers produkter och service har ett mycket gott anseende på den globala förpackningsmarknaden och verksamheten bedrivs i en modern IT-struktur med korta beslutsvägar.

Dina arbetsuppgifter
I rollen som kundservicemedarbetare ansvarar du för den dagliga supporten till SwedPapers kunder främst via mail men också per telefon. Kundservice ansvarar för hela processen från order till leverans, vilket innebär vissa fasta moment såsom orderregistrering, leveransplanering samt fakturering. Vidare så hanterar Du övriga frågor som inkommer från kund samt informerar om produkter, tillverkning, order, leveranser och lager. Du ansvarar även för den dagliga kommunikationen med produktionsplanerare, lagerhållare och speditörer.

Du utgår från kontoret i Gävle och tjänsten är förlagd till dagtid.

Din profil
För att lyckas i rollen så ser vi att du är noggrann, flexibel och strukturerad. Du har en god prioriteringsförmåga och är plikttrogen, service- och problemlösningsorienterad. På SwedPaper är det en fördel om du arbetat i en liknande roll inom kundsupport och orderhantering men i den här rekryteringen kommer vi lägga stor vikt vid dina personliga egenskaper och inställning. Vidare behöver du som person vara positiv, nyfiken och prestigelös, då arbetet kommer vara självständigt såväl som att hjälpa kollegor med det som är mest akut för stunden.

Vi söker dig som talar och skriver flytande svenska och engelska. Om du har kunskaper i tyska är det meriterande. Du har god datorvana samt erfarenhet av Office 365.

Ansökan
I den här rekryteringen samarbetar vi med Clockwork och processen sker genom Clockwork men du kommer att anställas av SwedPaper AB.

Tjänsten är ett vikariat och startar enligt överenskommelse och sträcker sig till 31/8 2024.

Är du SwedPapers nästa kundservicemedarbetare? Skicka då in din ansökan på vår hemsida www.clockworkpeople.se så snart som möjligt. Urval sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag dock senast 2023-03-12. Vid frågor kontakta gärna Ida Broman på 0733–512778 eller ida.broman@clwork.se. Varmt välkommen med din ansökan!

Kontaktpersoner på detta företaget

Angelica Carlsson
0733512704
Jan Johansson

Anders Hultgren
0733512701
Jan Johansson
0733512702
Jan Johansson
0733-512702
Petter Myhlback

Petter Myhlback
0733-512703
Petter Myhlback

Angelica Carlsson

Helena Lundqvist Cabrera

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Clockwork Bemanning & Rekrytering AB
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 22 februari 2023
  • Ansök senast: 12 mars 2023

Besöksadress

Stigaregatan 7, Falun
None

Postadress

Stigaregatan 7
Falun, 79160

Liknande jobb


5 november 2024

Customer Experience Coordinator

Customer Experience Coordinator

4 oktober 2024