Kundservicemedarbetare till Technical First Line på 3

Kundservicemedarbetare till Technical First Line på 3

Arbetsbeskrivning

Välkommen till Tre, telekomaktören som älskar att utmana och utforska. Vi tror på laget före jaget, vi vill ge dig ditt livs bästa ledare, vi älskar olikheter, hatar orättvisor och vi applåderar bra resultat framför långa arbetsveckor. Visst låter det Trevligt?

Vi står nu med öppna armar, redo att välkomna vår nästa buddy till Tre’s Technical First Line på vår kundserviceavdelning. Vi letar efter dig som vill leverera teknisk service i världsklass!

Ditt jag, i vårt lag
Som kundservicemedarbetare i vår tekniska first line arbetar du med att hantera ärenden över telefon. Mestadelen handlar självklart om våra härliga kunder men kan även vara buddies från andra avdelningar som behöver stöttning i ärenden av teknisk karaktär. Primärt handlar det om felsökning och mer djupgående frågor kopplat till routrar, bredband, mobilnät och 3Växel samt reparation.

För att lyckas i rollen ser du till att alltid ta ägandeskap för dina och våra kunders ärenden med visionen att lösa situationer på bästa och effektivaste sätt. Du ser självklart till att våra kunder får ett trevligt och proffsigt bemötande. Som medarbetare i vår kundserviceorganisation blir ditt uppdrag mer än att bara ta telefon- vi är örat mot rälsen och ser till att få våra kunders röster hörda. Med hjälp av vårt 3Engage- och Innovationsforum får du möjlighet att lyfta dina egna samt dina kunders idéer och en chans att påverka ditt eget jobb.

Hur jobbar vi då?
För oss handlar det om att du ska få chansen att utföra ditt arbete på bästa sätt. Vi ser till att ge dig grundutbildningar inom våra felsökningsverktyg, router- och nätkunskap samt vår 3Växel-platform. Allt detta paketeras på ett sätt som skräddarsys efter dig och inom kort tror vi att du är redo att stå på egna ben med en stor verktygslåda av erfarenhet, kunskap och kreativa lösningar.

För att säkra att vi är bäst på kommunikation kommer du få ta del av vår senaste satsning - Customer Excellence Program. Med denna dialogstrategi kommer du få gedigna verktyg som kommer gynna dig i mer än bara ditt arbete. Technical First Line är ett sammansvetsat team där vi hyllar individen och våra olikheter för att sedan hjälpas åt att bemöta våra gemensamma utmaningar och komma ut som vinnare. Tillsammans med vår Technical Second Line utgör vi kundservice tekniska underorganisation som de som hanterar de mest komplexa ärenden.

Du kommer se fram emot att ha

• En roll på en av Sveriges bästa arbetsplatser enligt Great Place to Work 2023
• En tillsvidareanställning på heltid med fast grundlön
• Kontinuerlig utbildning och utveckling för att bli en skicklig medarbetare
• Jobba på vårt fina 3hus bredvid Globen
• Ta del av samhällsutvecklingen med 5G och få insyn i vilka möjligheter som vi kommer ha framåt

Vi lyfter och hjälper varandra och för den som vill klättra på Tre finns många karriärvägar efter att du lärt dig mer om vår bransch och våra kunders önskemål.

Vi tror att du är en person som trivs med att ha varierande uppgifter, är skicklig på att prioritera och se till att saker blir gjorda. Du har en nyfikenhet och en vilja att alltid lära dig mer. Självklart delar du även vår syn på bra service och ser till att ge kunder den bästa möjliga hjälpen med deras utmaningar.

För att ha ett litet försprång ser vi att du har ett starkt tekniskt intresse och en god förståelse för teknik, gärna även tidigare erfarenhet av något serviceyrke med direkt kundkontakt eller av supportroll.

Innan du klickar på ansök, några sista medskick: För att söka rollen behöver du behärska svenska och engelska i tal och skrift. I den här rekryteringen genomför vi även urvalstestning och bakgrundskontroll på slutkandidaten, du får mer information om detta under rekryteringsprocessen.

ANSÖKAN Vi tar emot ansökningar via denna annons och flitiga som vi är, så jobbar vi löpande med vår rekryteringsprocess. Det betyder att tjänsten kan bli tillsatt redan imorgon, så tveka inte att visa ditt intresse så snart du har möjlighet. Du ansöker enkelt med CV och genom att besvara urvalsfrågor istället för att bifoga personligt brev.

För frågor om rollen och processen, kontakta gärna rekryterande Team Manager Alexander Hirt.

Varmt välkommen till oss på Tre!

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Tre
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 5 december 2023
  • Ansök senast: 5 januari 2024

Besöksadress

Entretorget 5
None

Postadress

Entretorget 5
Johanneshov, 12118

Liknande jobb


Kundtjänst Heltid / Deltid

Kundtjänst Heltid / Deltid

22 december 2024

21 december 2024

21 december 2024