OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
VI ÄR TRANSCOM
Transcom är en global specialist inom kundservice och kundnöjdhet genom vårt omfattande nätverk av 50 kontaktcenter i 21 länder på 33 språk (wow!). Vi drivs av innovation och har en passion för att hjälpa människor att lösa problem. Dessutom är vi en av Sveriges största arbetsgivare för unga människor.
DIN ROLL
I din roll som kundservicemedarbetare kommer du, för vår kund Tele2, att hantera inkommande samtal inom telefoni, bredband och försäljning. Du får mycket eget ansvar, men lämnas aldrig utan stöd tack vare den starka teamkänsla och höga engagemang från både kollegor och ledare.
DINA SUPERKRAFTER
Det är viktigt för oss att du behärskar svenska och engelska i både tal och skrift, och du ska ha en gymnasieexamen. Utöver det ser vi gärna att du har ett genuint intresse för att jobba med människor, är tydlig i din kommunikation och har lätt för att anpassa dig efter kundens olika behov och humör. Personlig lämplighet har en stor betydelse när vi gör vår bedömning.
För att du ska trivas ser vi att du är serviceminded, tålmodig och resultatorienterad. Tempot hos oss är högt, men alltid med en grym teamkänsla – på Transcom jobbar vi tillsammans.
Kravprofilen:
Engelska flytande i tal och skrift
Svenska flytande i tal och skrift
Gymnasieexamen
DETTA FÅR DU
På Transcom får du möjlighet att utvecklas och växa som individ. Här kan du bygga en karriär, bland annat inom sälj, produktkunskap, ledarskap och säljcoachning. Din anställning startar med en 3 veckors grundutbildning där du får lära dig verktygen du behöver i rollen. Vi är stolta över att kunna säga att nästan alla tjänster hos oss har tillsatts av personer som en gång hade rollen som kundservicemedarbetare. Har du en drivkraft kan vi garanterat göra underverk.
Förmåner
Utöver ljusa lokaler, trevliga kollegor och engagerade ledare erbjuder vi även
kollektivavtal
tjänstepension
rikskortet
friskvårdsbidrag
utvecklingsmöjligheter
utbildning
fast grundlön med möjlighet till provision.
ANSTÄLLNINGSFÖRHÅLLANDEN
Befattning: CSR (customer service representative) Transcom.
Schemalagd arbetstid, med öppettider Vardagar: 08:00 - 19:00 Helger: 09:00 - 15:00
Anställningsgrad: 75-100%, efter eget önskemål.
Kollektivavtal: Unionen.
Anställningsform: Tillsvidareanställning, provanställning 6 månader
Startdatum: 15 juni
REKRYTERINGSPROCESSEN
Du behöver inte skicka något CV till oss.
Direkt efter att du fyllt i din ansökan kommer du istället att få ett mail med 4 tester som är första steget i vår urvalsprocess. Vid godkända tester är nästa steg en telefonintervju.
Överensstämmer din profil med den vi söker, så bjuder vi in dig till en av våra kandidatdagar. Där får vi möjlighet att berätta mer om tjänsten, och vi får lära känna dig bättre genom en personlig intervju.
Intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas före sista ansökningsdag, så skicka in din ansökan redan idag!
#jobbjustnu
För frågor om jobbet, kontakta jobb.sverige@transcom.com
Kontaktpersoner på detta företaget
Rekryterare Marie Johansson