OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Vill du ha ett jobb i en stimulerande kontorsmiljö? Vill du utveckla din servicekänsla och lära dig mer om merförsäljning och teknik? I en allt mer uppkopplad vardag är det viktigt med rätt digitala lösningar, för såväl privatpersoner som företag.
Vi söker nu dig som vill bistå Telenors privatkunder och se till att de använder sig av rätt digitala lösningar för sin vardag. Har du dessutom ett sinne för merförsäljning har du verkligen hittat rätt!
Vi erbjuder
Som kundservicemedarbetare hos oss representerar du Telenors produkter och varumärke.
En vanlig dag på jobbet kan se ut som följer:
Du kliver in på kontoret på Lindholmen och slås genast av den starka gemenskapen mellan dig och alla dina motiverade kollegor.
Du hanterar Telenors kunder via inkommande samtal. Majoriteten av ärendena rör abonnemang, produkter, tjänster, fakturor och support.
Du jobbar självständigt med att coacha kunden effektivt och systematiskt vid problem, men du har inte långt till din stöttande teamledare när du behöver vägledning.
När det är dags för rast spenderar du den med en runda pingis, en FIFA-match eller en kaffe från kontorets Starbucks-maskin.
Med ditt stora engagemang för kunden lyckas du skapa mervärde genom att sälja Telenors produkter och tjänster. Försäljningen ger dig möjlighet att påverka din lön tack vare vårt fördelaktiga provisionssystem utan övre gräns.
För att du ska lyckas i rollen inleds anställningen med en grundläggande utbildning. Efter två veckor i "klassrummet” blir du tilldelad en mentor som hjälper dig komma igång och bli bekväm i rollen. Grunden i ditt arbete kommer vara att leverera kvalitet och effektivitet samtidigt som du stödjer kundens användande av digitala lösningar och jobbar aktivt med merförsäljning.
Tröttnar du på regn och rusk finns det inget som hindrar dig från att söka till vårt fina svenska kontor på Cypern och byta detta mot sol och bad.
Vi söker
Vi söker dig som:
Har en gymnasieexamen eller annan likvärdig utbildning.
Besitter goda kunskaper i svenska i tal och skrift samt engelska i tal.
Har kunskap i Windows och MS Office och inga problem att söka och ta till dig information via datorn.
Har vana vid smartphones och förmåga att orientera dig i digitala lösningar.
Är intresserad och/eller har erfarenhet av sälj samt en förmåga att ta till dig metoder för säljteknik.
Har möjlighet att arbeta oregelbundna tider – dag, kväll och helg.
Vi ser det som positivt om du har tidigare erfarenhet inom callcenter eller telecom-branschen.
Som person brinner du för att hjälpa kund, lösa problem, och skapa långsiktiga kundrelationer. Är du dessutom flexibel och motiverad att göra ett bra arbete så passar du in perfekt hos oss!
Om SYKES
SYKES är en internationellt ledande leverantör av kundservicelösningar och tjänster för hela livscykeln av digital marknadsföring, säljkompetens, kundservice, teknisk support m.m. Med över 70 kontaktcenters och 60 000 anställda hjälper vi 2 000 företag och deras slutkunder runt om i hela världen. Vår företagskultur genomsyras av våra värdeord:
We help people, one caring interaction at a time.
”Det jag tycker är bra med SYKES är att man lär känna mycket människor och det är bra gemenskap i teamen, det har gjort att jag har stannat i fem år hittills. Det finns mycket olika delar man kan arbeta med, olika team man kan arbeta på som är specialiserade på olika saker. Det finns bra utvecklingsmöjligheter, inte bara som chef utom också på andra sätt. Jag ser flera av mina kollegor som gjort karriär och det har jag också gjort. Först jobbade jag med teknisk support, sedan sökte jag till ett team som har extra fokus på sälj och sedan åkte jag till Cypern och jobbade på siten där ett tag och nu sitter jag i Kalmar på ett mer säljinriktat team igen.” - Ron, kundservicemedarbetare på SYKES
Om tjänsten
Anställningsform: Provanställning 6 månader med möjlighet till tillsvidareanställning.
Tjänstgöringsgrad: Heltid
Tjänstgöringsort: Göteborg, Lindholmen
Startdatum: 9/3-2020
Lön och förmåner: Fast månadslön i enlighet med vårt kollektivavtal och utöver det möjlighet till bonus och provision.
Tjänsten kan komma att tillsättas innan sista annonseringsdatum, så skicka in din ansökan redan idag. Välkommen till SYKES!
Vid frågor är du välkommen att kontakta Katarina Dakovic, HR-generalist, på katarina.dakovic@sykes.com eller 0709 - 60 74 03
Kontaktpersoner på detta företaget
HR-assistent Pia Gustafsson
0680-71 60 00
HR Assistent Rickhard Stålhandske
0680-716000
070-3103541
Personalchef Mathias Andersson
0680-716000
070-2223327
HR-assistent Malin Gustafsson
0702-550966
HR-assistent Pia Gustafsson
0680-71 60 00
HR Manager Linda Andersson
0680-716000
HR Manager Mathias Andersson
0680-71 60 00
070-222 33 27
HR Assistent Rickhard Stålhandske
0680-71 60 00
070-310 35 41
HR- Assistent Malin Gustafsson
0702-550 966
HR- Assistent Stefan Wangdell
0709-839 656