Kundservicemedarbetare till Telenor

Kundservicemedarbetare till Telenor

Arbetsbeskrivning

Uniflex söker kundservicemedarbetare till Telenors kundservice i Kalmar. Du kommer att sitta hos vår kund i ljusa fräscha lokaler på Varvsholmen i Kalmar där de värdesätter gemenskap och engagemang högt. Kunden satsar mycket på sin personal och det finns goda utvecklingsmöjligheter inom företaget. De arbetar aktivt med att attrahera motiverad, engagerad och inspirerande personal.

Som en del av vårt team är du ansiktet utåt och representerar Telenors produkter och varumärke. I rollen tar du emot inkommande samtal från Telenors kunder, besvarar och hjälper dessa med deras frågor kring tex fakturor, mobiltelefoni, abonnemang och teknisk support. Du är serviceinriktad och lyhörd för kundens behov och jobbar aktivt med merförsäljning som en del av servicen. Allt för att inspirera kunden när de använder digitala lösningar och hitta det bästa upplägget för kunden.


Vem är du?
Vi söker dig som gillar att arbeta med problemlösning och som alltid strävar mot högsta möjliga kundnöjdhet där du skapar ett mervärde och fantastiska upplevelser för Telenors kunder. Du är ansvarstagande, kvalitetsmedveten och gillar att arbeta mot uppsatta mål, både individuellt men också som team. Vidare är du van att arbeta med dator, du skriver och talar svenska obehindrat samt behärskar engelska på en god nivå. Krav för tjänsten är fullständig gymnasiekompetens.

Anställningen är på heltid med uppdragsstart i början på 2023. Arbetstiderna är varierande och kundtjänstens öppettider är vardagar 8-19. Anställningen inleds med en utbildning för att du ska få de bästa förutsättningarna för att lyckas i ditt nya arbete. Du har fast lön enligt avtal och möjlighet till provision.


Ansökan sker via vår hemsida.
Välkommen med din ansökan!

Nästa steg i rekryteringsprocessen:
När du sökt tjänsten så kommer du få ett mail med en länk för en digital intervju med chat-roboten Hubert som tar ca 20-30 minuter. Vi ser gärna att du svarar på intervjun inom 48 timmar för att snabbt komma vidare i processen. Kontrollera din skräppost om du inte hittar inbjudan.
Syftet med Hubert-intervjun är att vi vill ge alla kandidater möjligheten att berätta mer om sig själva samt för oss att säkerställa att alla kandidater blir bedömda på samma sätt, oavsett kön, ålder och etnicitet.
Du kommer därefter bli kontaktad av en av våra rekryterare om du blir aktuell för en andra intervju.




Eventuella namngivna referenter bör ha kännedom om att de finns i dina ansökningshandlingar.

Uniflex är ett auktoriserat bemanningsföretag som arbetar med uthyrning och rekrytering. Uniflex finns i Sverige, Norge och Finland. I Sverige är vi drygt 3 000 anställda och finns på ett 40 tal orter. Vi är medlemmar i Almega Kompetensföretagen samt Byggföretagen och har kollektivavtal med LO, Byggnads, Unionen och Akademikerförbunden. Uniflex är kvalitets-, miljö- och arbetsmiljöcertifierade enligt ISO 9001, ISO 14001 samt ISO 45001.

På Uniflex ser vi våra medarbetare som vår viktigaste tillgång och därför erbjuder vi följande:

• Kollektivavtal
• Tjänstepension
• Friskvårdsbidrag och andra personalförmåner
• Försäkringar
• Marknadsmässig lön
• Karriär och utveckling

Vi söker ständigt efter nya kollegor som arbetar i enighet med våra värderingar affärsfokus, engagemang, glädje och ansvarstagande.

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Uniflex Kundservice AB
  • 4 platser
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast och rörlig lön
  • Publicerat: 3 februari 2023
  • Ansök senast: 19 februari 2023

Liknande jobb


24 december 2024

24 december 2024

24 december 2024

Servicetekniker

Servicetekniker

23 december 2024