Kundservicemedarbetare till Telenor - jobba hemma eller på kontor!

Kundservicemedarbetare till Telenor - jobba hemma eller på kontor!

Arbetsbeskrivning

Vi erbjuder nu en lösning där du som medarbetare får bestämma vilken kontorslösning som passar dig bäst! Vi har möjlighet att erbjuda dig att sitta heltid hemifrån eller heltid från vårt kontor i Norrköping. Det är helt upp till dig!

Telenors Kundservice utökar sitt team med fler säljande servicestjärnor!

Som kundservicemedarbetare på Telenor hanterar du inkommande samtal från våra kunder gällande beställningar, fakturor och erbjudanden. Din första uppgift är att besvara deras frågor och funderingar för att därefter lyssna efter deras behov och erbjuda dem Telenors produkter och tjänster som de saknar idag. Merförsäljning är en naturlig del av alla kundsamtal hos oss.

Du kommer att vara en del av ett dynamiskt team med andra individer som också brinner för försäljning och kundservice. Varje team består av ca 15-20 personer och leds av en av våra duktiga Team Managers vars primära uppgift är att se till att individerna i teamet trivs, utvecklas i sin arbetsroll samt att teamet tar sina övergripande mål. Vi har en stark feedbackkultur där du kan förvänta dig kontinuerlig pepp, återkoppling och utvecklande feedback i syfte att du ska bli så bra som möjligt på ditt jobb.

I denna tjänst får du själv bestämma din arbetsplats.

Vår absoluta övertygelse är att om man mår bra och trivs på jobbet så är det lättare att göra bra resultat, därför månar vi om att skapa en stark sammanhållning och gemenskap i vardera team - vi ska ha roligt på jobbet!

Vi tror att du själv vet vad som passar dig bäst när det kommer till arbetsmiljö. Därför erbjuder vi en möjlighet för dig att själv bestämma om du vill sitta heltid från vårt kontor i Norrköping eller heltid hemifrån. Det viktigaste för oss är att du trivs i den miljön som du kommer jobba i.



Vi erbjuder dig en tjänst i ett internationellt företag med goda utvecklingsmöjligheter.

Webhelp är ett snabbt växande företag med mer än 100 000 kollegor i 40 länder. Blir du vår kollega kommer du att starta tjänsten med en utbildning i kunddialog, ärendehantering och försäljning. Hos oss kommer du garanterat att utveckla din förmåga att lyssna aktivt, sälja tjänster och att samarbeta!

Några utav våra förmåner:

- Fast månadslön + provision utan tak
- Kollektivavtal med Unionen
- Friskvårdsbidrag
- Utvecklingsmöjligheter

Vi söker dig som:


- Gillar att arbeta mot mätbara mål
- Brinner för kundservice, kommunikation och har lätt för att samarbeta
- Har godkända betyg i Svenska 1 och Engelska 5 (Svenska A & Engelska A)
- Talar flytande Svenska och känner sig bekväm med engelska
- Det är meriterande om du har erfarenhet av kundservice och/eller försäljning.



När du anställs hos oss så kommer du att starta tjänsten med en grundutbildning på heltid under ett par veckor. Utbildningen sker på distans (hemifrån) med utrustning som du lånar ifrån oss på kontoret. Under utbildningen fokuserar vi på att förbereda dig som nyanställd på allra bästa sätt så att du känner dig trygg i din nya arbetsroll.



Vi ser fram emot din ansökan - skicka in ditt CV redan idag!

START: 2022-05-16

PLACERINGSORT: På plats från vårt kontor beläget i Norrköping eller heltid hemifrån.

ANSTÄLLNINGSFORM: Tillsvidaretjänst 100% med 6 månaders provanställning

ARBETSTIDER: Varierande under öppettiden som är måndag - fredag 08:00-18:00

Vi gör löpande rekryteringar och urval, tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum. Vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet.



Webhelp is a multinational Business Process Outsourcing company with its head office in Paris, France, that is making business more human for the world’s most exciting brands.

By choosing Webhelp, you will be part of a community of over 100'000 game-changers from more than 190 locations, speaking more than 80 languages in 50+ countries. 

Join us at Webhelp you will have the opportunity to be part of a multicultural team, a fast-paced environment, and a diverse pool of engaging projects for some of the most progressive brands worldwide.

More information can be found at www.webhelp.com (http://www.webhelp.com/)

Non-discrimination: Webhelp sees diversity as a resource and encourages all regardless of gender, age, religion, ethnic origin to seek employment with us

swedish

Kontaktpersoner på detta företaget

Stefan Cvijetic

Carl Garellick
+46 70 248 39 28
Jennie Olsson
+46702745780

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Webhelp Sweden
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 2 maj 2022
  • Ansök senast: 6 maj 2022

Besöksadress

Solna Torg 19, Solna
None

Postadress

Solna Torg 19
Solna, 17145

Liknande jobb


25 november 2024

25 november 2024

CUSTOMER SERVICE ADMINISTRATOR

25 november 2024

25 november 2024