OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Med över 20 års internationell erfarenhet är Teleperformance Nordic AB idag en av de ledande aktörerna på marknaden för Kundservice, Telemarketing och CRM - lösningar. Vi ingår i den internationella koncernen SR Teleperformance med säte i Paris. Koncernen har ca 75 000 medarbetare , 281 contact center representerat i 45 länder och är därmed världens största och mest vitt spridda callcenterföretag idag. I din roll som kundservicemedarbetare kommer du främst att arbeta med att ta emot inkommande samtal, chatt och mail[där du ger bästa möjliga service, löser kundens problem, hanterar fakturafrågor och utför merförsäljning.[Administrativa uppgifter kommer att utföras vid behov. Du kommer att genomgå utbildning för att lära dig allt om uppdraget.[Möjlighet till utbildning inom kundservice via Marknadspunkten och Arbetsförmedlingen kommer att finnas, men diskuteras vid ev intervju.[ Du skall vara mycket serviceminded, framåt och ha rätt attityd. Meriterande är om du har tidigare erfarenhet från kundservicearbete och/eller försäljning. Du har goda kunskaper i svenska och engelska, både i tal och i skrift. Vi tror även att du har ett intresse för ny teknik samt har en god[datorvana.[Vi ser att du har minst tre års arbetslivserfarenhet, men stor vikt läggs vid personlig lämplighet. Vi tror att du: -vill arbeta i ett dynamiskt och positivt gäng. -är kommunikativ och lyhörd. -är serviceminded och har god problemlösningsförmåga. -är målinriktad och har en stark vilja att utvecklas. -är utåtriktad, resultatmedveten, initiativrik samt har lätt för att samarbeta och skapa goda relationer.
Kontaktpersoner på detta företaget
Sofie Mortensen
46702-452535
Tove Fröman