OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Teleperformance är världens största företag inom outsourcad kundservice.Teleperformance startade sin verksamhet i Norden 1985 och har varit en av de ledande aktörerna sedan dess.Cirka 80 procent av verksamheten innefattar outsourcing av kundservice och resterande del kvalitativ telemarketing.Se även www.teleperformance.com [I din roll som kundservicemedarbetare kommer du främst att arbeta med att ta emot inkommande samtal, chatt och mail där du ger bästa möjliga service, löser kundens problem, hanterar fakturafrågor och utför merförsäljning.Administrativa uppgifter kommer att utföras vid behov.Du kommer att genomgå utbildning för att lära dig allt om uppdraget.Du skall vara mycket serviceminded, framåt och ha rätt attityd.Meriterande är om du har tidigare erfarenhet från kundservicearbete och/eller försäljning.Du har goda kunskaper i svenska och engelska, både i tal och i skrift.Vi tror även att du har ett intresse för ny teknik samt har en god datorvana.Vi ser att du har minst tre års arbetslivserfarenhet, men stor vikt läggs vid personlig lämplighet. Vi tror att du: -vill arbeta i ett dynamiskt och positivt gäng.-är kommunikativ och lyhörd.-är serviceminded och har god problemlösningsförmåga.-är målinriktad och har en stark vilja att utvecklas.-är utåtriktad, resultatmedveten, initiativrik samt har lätt för att samarbeta och skapa[goda relationer.Kvalifikation:[Gymnasieutbildning
Kontaktpersoner på detta företaget
Sofie Mortensen
46702-452535
Tove Fröman